Gå til innhold

Hardwork.nos sin Survivalserver

91 stemmer

1. 1. Kommer du til å benytte deg av Vill Vest serveren mye, hvor alt er lov, unntatt cheats?

• Ja! Dette vil jeg være med på!
      48
    • Nei, dette er ikke noe for meg.
      18
    • Småkaker er godt
      25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Muligheter for å bli whitelista jeg da TJ ? ^^

lenge siden jeg har hengt med dere, så da får vi teste ut survival og se hvor dårlig trent jeg er i "singleplayer" :S

Hehe, jeg har ikke invite dessverre og det må være likt for alle, tipper forsatt noen i stabben har igjen invite som du kan få :thumbup:

Har en invite eg :innocent:

Lenke til kommentar

Jeg har fått invite fra borbra og søker herved om adgang på survival serveren.

Mitt navn er Thomas Juberg, er 31 år fra Trondheim og er student. Har spilt MC i et par måneder og er dessverre for studier og husfred blitt hektet på MC. Utenom skole har jeg drevet med programvare utvikling og drifting av linux og unix baserte server i en del år.

Grunnen til at jeg ønsker å spille på survival serveren kommer av flere grunner. Jeg ønsker utfordringen velkommen da det tvinger deg til å ta hensyn til de farer som eksisterer. Ikke minst mtp. creepers :p Det tvinger seg fram en annen måte å bygge på, og det gir også en litt annen følelse på serveren når man ikke får støtte til prosjekter men må ta seg av alt på den riktige måten. Jeg startet med MC på en creative survival server hvor jeg sammen med worldpet og Zarkash fikk utrettet en hel del før serveradmin ble mia og serveren døde. Trives veldig godt på HW, men savner absolutt litt survival aspektet. Var i utgangspunktet interessert i survival når den først kom, men kombinasjonen med så og si null regler og uklare retningslinjer bydde meg i mot. Etter at reglene har blitt endret og det har kommet bedre retningslinjer frister det langt mere å søke. Ellers hjelper det at survival servere stort sett virker å ha litt mer modne spillere ;)

Jeg står allerede listet opp som whitelistet i førstetråden, men har ikke tilgang. Regner med det er på grunn av manglende søknad :)

Lenke til kommentar

Hei

Hat fått invite fra mgrytbak

Heter fortsatt Bertil er 16år og kommer fra Røros. vil inn på serveren igjen fordi survival er det som gjør minecraft gøy. Spilte en stund på build serveren, men ble lei og begynte heller å spille singelplayer. Nå som det er en survival server oppe så håper jeg veldig at jeg får joine, så jeg ikke blir sittende for meg selv å spille usosialt på SP.

Liker ideer som klaner, allianser og kriger, og det er en av grunnene som gjør at jeg vil inn.

Jeg godkjenner fullt og helt alle reglene på serveren og synes de er gode tilltak for å holde serveren nogenlunde kaosfri.

Jeg spiller minecraft hver eneste dag og har gjort dette i noen måneder nå.

IGN: Muskox

Lenke til kommentar

Jeg har fått invite fra borbra og søker herved om adgang på survival serveren.

Mitt navn er Thomas Juberg, er 31 år fra Trondheim og er student. Har spilt MC i et par måneder og er dessverre for studier og husfred blitt hektet på MC. Utenom skole har jeg drevet med programvare utvikling og drifting av linux og unix baserte server i en del år.

Grunnen til at jeg ønsker å spille på survival serveren kommer av flere grunner. Jeg ønsker utfordringen velkommen da det tvinger deg til å ta hensyn til de farer som eksisterer. Ikke minst mtp. creepers :p Det tvinger seg fram en annen måte å bygge på, og det gir også en litt annen følelse på serveren når man ikke får støtte til prosjekter men må ta seg av alt på den riktige måten. Jeg startet med MC på en creative survival server hvor jeg sammen med worldpet og Zarkash fikk utrettet en hel del før serveradmin ble mia og serveren døde. Trives veldig godt på HW, men savner absolutt litt survival aspektet. Var i utgangspunktet interessert i survival når den først kom, men kombinasjonen med så og si null regler og uklare retningslinjer bydde meg i mot. Etter at reglene har blitt endret og det har kommet bedre retningslinjer frister det langt mere å søke. Ellers hjelper det at survival servere stort sett virker å ha litt mer modne spillere ;)

Jeg står allerede listet opp som whitelistet i førstetråden, men har ikke tilgang. Regner med det er på grunn av manglende søknad :)

Jeps lagt til i whitelist

Hei

Hat fått invite fra mgrytbak

Heter fortsatt Bertil er 16år og kommer fra Røros. vil inn på serveren igjen fordi survival er det som gjør minecraft gøy. Spilte en stund på build serveren, men ble lei og begynte heller å spille singelplayer. Nå som det er en survival server oppe så håper jeg veldig at jeg får joine, så jeg ikke blir sittende for meg selv å spille usosialt på SP.

Liker ideer som klaner, allianser og kriger, og det er en av grunnene som gjør at jeg vil inn.

Jeg godkjenner fullt og helt alle reglene på serveren og synes de er gode tilltak for å holde serveren nogenlunde kaosfri.

Jeg spiller minecraft hver eneste dag og har gjort dette i noen måneder nå.

IGN: Muskox

Lagt til Whitelist!

Lenke til kommentar

Heisann, mitt navn i MC er: MonkeyMate

Vil gjerne starte med ordentlig survival gameplay i Minecraft. Har fokusert mye på bygging, men nå er det tid på litt hardere liv i Minecraft verdenen. SKal også nevnes at vennene jeg startet å bygge spille med ikke spiller lenger så hadde vært morsomt å ha noen man kan spille ordentlig med igjen. Jeg er usikker på hvor lenge jeg har spilt, men er vel ca rundt 50 timer+. Har spilt en god del online på Hardwork sin byggeserver hvor jeg blant annet bygget dette skipet: ApeMajestetenMinecraft.png Kan nevnes at mine største underverker er i Single Player.

Jeg er en åpen person, så er bare å fyre løs om det er noe som dere bør vite.

Edit: En siste ting! Jeg har møtt Deadmau5 i Minecraft. :tease:

Deadmau5.png

Endret av Norbit
Lenke til kommentar

Oi oi oi!

Dette må jeg jo nesten være med på!

Søknad; oh yes.

Det er Ravuno fra byggeserveren her, har lyst til å lage meg ei god borg og forsvare den mot mange stygge creepers! som prøver å komme seg inn! Planer om ei god vollgrav, buetårn og mye mer!

Ganske enkelt jeg vil være med på survivalserveren siden 1P survival ikke helt appelerer til meg, jeg liker å spille sammen med andre og dette ser ut som en finfin plass å gjøre det på, ettersom den andre Hardwork serveren funker så flott!

Som jeg sa, har jeg spilt en god del på byggeserveren, så vet du at jeg ikke griefer, og dette hadde jo vært fryktelig morsomt! :)

Lenke til kommentar

Oi oi oi!

Dette må jeg jo nesten være med på!

Søknad; oh yes.

Det er Ravuno fra byggeserveren her, har lyst til å lage meg ei god borg og forsvare den mot mange stygge creepers! som prøver å komme seg inn! Planer om ei god vollgrav, buetårn og mye mer!

Ganske enkelt jeg vil være med på survivalserveren siden 1P survival ikke helt appelerer til meg, jeg liker å spille sammen med andre og dette ser ut som en finfin plass å gjøre det på, ettersom den andre Hardwork serveren funker så flott!

Som jeg sa, har jeg spilt en god del på byggeserveren, så vet du at jeg ikke griefer, og dette hadde jo vært fryktelig morsomt! :)

Serveren bruker for øyeblikket ett "Invite-only" system, som betyr att man må ha en invite for å bli med. Sjekk førsteposten for info.

Lenke til kommentar

Hardwork.nos Survivalserver

Velkommen minecraftere til en av Norges største Minecraft server.

mc.hardwork.no:25566

Info:

Serveren er invite only. Det skal ikke mases i denne tråden, etter invitasjoner. Søknader fra folk som har fått invitasjoner, kan legges i denne tråden. Søknaden skal inneholde en kort beskrivelse av deg selv og hvorfor du vil bygge på våres server. Du må huske Minecraft brukernavn og hvem som inviterte deg!

Support:

[email protected]

Regler for Hardworks Survivalserver

Husk les reglene for serveren.

Mumble

Info om Mumble serveren til hardwork

btn_donateCC_LG.gif

Relaterte sider:

Hardwork.nos Buildserver

Hardwork.nos tråd på minecraftforum

Brukerguide

Wiki

Forum

Minecraft

Whitelist

avien

borbra

gaarulf

Gravizt

Hansien

izzystrad

jonol

kenbo22

Weir

pbsds

Siemn

Siomir

mgrytbak

Probeus

Svelemoe

vesleengen

Bmund

Maya86

melfacion

vesleengen

ojen

bouenos

Har du forsatt flere ting du lurer på eller treng hjelp til? Ta kontakt via Mumble eller send meg en epost på: [email protected]

Gå ut minecraftere og drep noen *sssssssssSSSSSSSS*

Lenke til kommentar

Hey, RobbyG her.

Jeg fikk inviten min fra Gravizt.

Jeg er en 16 år gammel gutt som er født og oppvokst på Hamar, men bor for øyeblikket på Røros.

Jeg har spilt på Hardworks buildserver siden tidlig November og spilte på Survival servern helt til reformen som nettop tok sted. Jeg elsket Survival servern og lærte fort at det ikke var lurt å bo nærme spawn, eller nær noen i det hele tatt, og klarte meg forsåvidt bra.

Jeg vil inn på servern fordi jeg elsker konseptet, fordi jeg kjenner en del av spillerne på servern, og fordi det ville vært en god timewaster å spille litt annet enn det byggeservern har å tilby.

Hardwork er min første online experience på minecraft, og det skuffer ikke.

Endret av Robert-G
Lenke til kommentar

Må jeg lage enda en søknad hvis jeg får tak i invite? Er ikke stor fan av å skrive søknader, så hadde vært fint å få slippe :)

Min søknad:

Hei, jeg heter Sven O, er 21 år og har vært på Hardwork.nos Buildserver i ca. 4 måneder.

Jeg er ikke en veldig aktiv miner lenger, men når jeg bygger noe så liker jeg å gjøre det litt ordentlig (men ikke nødvendigvis stort).

En av grunnene til att jeg vil bli med på survivalserveren er att jeg digger att den er norsk.

En annen grunn er att jeg begynner å savne mobs og natterstid. Selvom det skal sies att det er plagsomt å mine når det er helt mørkt, så syns jeg det er dumt å bruke lang tid på belysning, uten å kunne se når lyset "virkelig skinner" (ha, ha.. :ph34r: ).

Kan også nevne att jeg har ett plettfritt rulleblad på den andre serveren. Og jeg er også villig til å hjelpe andre folk hvis de trenger det :) . Kjenner også forøvrig Hansien, så vil bruke han som referanse :p

Så det var søknaden min. Håper jeg får bli med på å gjøre mining (og crafting) til en litt mere sosial ting :)

Edit: glemte in-game nick *facepalm* Det er altså: FranzlLang

Edit 2: Så nå i etterkant att kanskje søknaden kan missforstås for å være en søknad på build serveren. Men den er til survivalserveren.

Endret av IllegalDrifter
Lenke til kommentar

Må jeg lage enda en søknad hvis jeg får tak i invite? Er ikke stor fan av å skrive søknader, så hadde vært fint å få slippe :)

Min søknad:

Hei, jeg heter Sven O, er 21 år og har vært på Hardwork.nos Buildserver i ca. 4 måneder.

Jeg er ikke en veldig aktiv miner lenger, men når jeg bygger noe så liker jeg å gjøre det litt ordentlig (men ikke nødvendigvis stort).

En av grunnene til att jeg vil bli med på survivalserveren er att jeg digger att den er norsk.

En annen grunn er att jeg begynner å savne mobs og natterstid. Selvom det skal sies att det er plagsomt å mine når det er helt mørkt, så syns jeg det er dumt å bruke lang tid på belysning, uten å kunne se når lyset "virkelig skinner" (ha, ha.. :ph34r: ).

Kan også nevne att jeg har ett plettfritt rulleblad på den andre serveren. Og jeg er også villig til å hjelpe andre folk hvis de trenger det :) . Kjenner også forøvrig Hansien, så vil bruke han som referanse :p

Så det var søknaden min. Håper jeg får bli med på å gjøre mining (og crafting) til en litt mere sosial ting :)

Edit: glemte in-game nick *facepalm* Det er altså: FranzlLang

Edit 2: Så nå i etterkant att kanskje søknaden kan missforstås for å være en søknad på build serveren. Men den er til survivalserveren.

Du kan få min invite! ;) Sikkert det du har prøvd å mase på meg om i hele helga regner jeg med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...