Gå til innhold

Hardwork.nos sin Survivalserver


  

91 stemmer

  1. 1. Kommer du til å benytte deg av Vill Vest serveren mye, hvor alt er lov, unntatt cheats?

    • Ja! Dette vil jeg være med på!
      48
    • Nei, dette er ikke noe for meg.
      18
    • Småkaker er godt
      25


Anbefalte innlegg

Heihei:)

-pjatte her,

- invitasjon fra bouenos.

 

Jeg heter Patrik hals, er 14 år og komme ifra den Awesome byen Namsos (nord - trøndelag).

 

Jeg har lyst og spille på Survival for jeg er Altfor lei av buildserveren. Ikke at det er noe Wrong med buildserveren men den begynner å bli litt lame for min del. Jeg savner det og ha spenning i spillet, en utfordring å faktisk må beskytte deg og sakerne dine, jeg vet singleplayer går ut på det samme med det er mye mer og gjøre og oppleve når vi er flere sammen. Bare tanken på denne serveren gjør meg vill<3! Har så mye ideer osv hva jeg vil gjøre alene og sammen med dere andre.

 

Jeg hadde det kjempegøy på den andre survival serveren men der tok det av etterhvært, alt ble katastrofe:D mye brudd på regler på den forrige server men har lest og hørt fra andre at det er mye strenger krav og regler. Har allerede lest alle reglene personlige og syntes dere har kommet med fantastiske nye regler, love them<3 og jeg kommer til å ta dem serriøst! Jeg vil heller ALDRI benytte meg av MODS som gir meg fordeler i spillet! Hørt om såkalte minimap med ore detection osv du kan laste ned, men det ødelegger jo spillopplevelsen! og det håper jeg andre syntes og!

 

Elsker at serverne er så stabile som de er samt det finnes serr ingen lag for min del (sjeldne ganger), og Liker alle personen som er i staben, alle sammen er hjelpsomme, samt når det gjelder diskusjon.no, fantastisk løsning på og holde kontakt utenom og vere online på minecraft:)

Tusen takk for at du TJ og resten gidder og holde serveren slik som den er<3

 

Jeg har også en klan/gruppe personer jeg samarbeider med:D altså bygger sammen med osv:D så håper jeg kommer inn på serveren:)

 

 

 

Mvh

Pjatte aka Patrik hals (14)

 

 

Edit: glemte at jeg måtte vente før han hadde spilt 1 uke

Endret av pjatte
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gir da min kjære Magnus (Neij / Nailer / Andre rare navn han kommer på) min invite til survivalserveren. Han maste såpass at jeg ikke hadde annet valg!

 

Men fra spøk til revolver, kommer forhåpentligvis på i morgen for å sjekke hva alt maset er!

Endret av Gaarulf
Lenke til kommentar

Heihei:)

-pjatte her,

- invitasjon fra bouenos.

 

Jeg heter Patrik hals, er 14 år og komme ifra den Awesome byen Namsos (nord - trøndelag).

 

Jeg har lyst og spille på Survival for jeg er Altfor lei av buildserveren. Ikke at det er noe Wrong med buildserveren men den begynner å bli litt lame for min del. Jeg savner det og ha spenning i spillet, en utfordring å faktisk må beskytte deg og sakerne dine, jeg vet singleplayer går ut på det samme med det er mye mer og gjøre og oppleve når vi er flere sammen. Bare tanken på denne serveren gjør meg vill<3! Har så mye ideer osv hva jeg vil gjøre alene og sammen med dere andre.

 

Jeg hadde det kjempegøy på den andre survival serveren men der tok det av etterhvært, alt ble katastrofe:D mye brudd på regler på den forrige server men har lest og hørt fra andre at det er mye strenger krav og regler. Har allerede lest alle reglene personlige og syntes dere har kommet med fantastiske nye regler, love them<3 og jeg kommer til å ta dem serriøst! Jeg vil heller ALDRI benytte meg av MODS som gir meg fordeler i spillet! Hørt om såkalte minimap med ore detection osv du kan laste ned, men det ødelegger jo spillopplevelsen! og det håper jeg andre syntes og!

 

Elsker at serverne er så stabile som de er samt det finnes serr ingen lag for min del (sjeldne ganger), og Liker alle personen som er i staben, alle sammen er hjelpsomme, samt når det gjelder diskusjon.no, fantastisk løsning på og holde kontakt utenom og vere online på minecraft:)

Tusen takk for at du TJ og resten gidder og holde serveren slik som den er<3

 

Jeg har også en klan/gruppe personer jeg samarbeider med:D altså bygger sammen med osv:D så håper jeg kommer inn på serveren:)

 

 

 

Mvh

Pjatte aka Patrik hals (14)

 

Denne kan vi ikke godkjenne enda, fordi bouenos ikke har fått en invite å gi ut enda. Vi har sakt det før, nye brukere må vente 1 UKE før de får en invite de kan gi videre.

Lenke til kommentar

Heihei:)

-pjatte her,

- invitasjon fra bouenos.

 

Jeg heter Patrik hals, er 14 år og komme ifra den Awesome byen Namsos (nord - trøndelag).

 

Jeg har lyst og spille på Survival for jeg er Altfor lei av buildserveren. Ikke at det er noe Wrong med buildserveren men den begynner å bli litt lame for min del. Jeg savner det og ha spenning i spillet, en utfordring å faktisk må beskytte deg og sakerne dine, jeg vet singleplayer går ut på det samme med det er mye mer og gjøre og oppleve når vi er flere sammen. Bare tanken på denne serveren gjør meg vill<3! Har så mye ideer osv hva jeg vil gjøre alene og sammen med dere andre.

 

Jeg hadde det kjempegøy på den andre survival serveren men der tok det av etterhvært, alt ble katastrofe:D mye brudd på regler på den forrige server men har lest og hørt fra andre at det er mye strenger krav og regler. Har allerede lest alle reglene personlige og syntes dere har kommet med fantastiske nye regler, love them<3 og jeg kommer til å ta dem serriøst! Jeg vil heller ALDRI benytte meg av MODS som gir meg fordeler i spillet! Hørt om såkalte minimap med ore detection osv du kan laste ned, men det ødelegger jo spillopplevelsen! og det håper jeg andre syntes og!

 

Elsker at serverne er så stabile som de er samt det finnes serr ingen lag for min del (sjeldne ganger), og Liker alle personen som er i staben, alle sammen er hjelpsomme, samt når det gjelder diskusjon.no, fantastisk løsning på og holde kontakt utenom og vere online på minecraft:)

Tusen takk for at du TJ og resten gidder og holde serveren slik som den er<3

 

Jeg har også en klan/gruppe personer jeg samarbeider med:D altså bygger sammen med osv:D så håper jeg kommer inn på serveren:)

 

 

 

Mvh

Pjatte aka Patrik hals (14)

 

Denne kan vi ikke godkjenne enda, fordi bouenos ikke har fått en invite å gi ut enda. Vi har sakt det før, nye brukere må vente 1 UKE før de får en invite de kan gi videre.

 

Fant ut det-.-:D kjipe greier:D men jaja,

Lenke til kommentar

Hei! lurte på om jeg kunne bli med på survivalserveren? Har spilt endel på hardwork.no buildserver men begynner oppriktigtalt og bli litt lei av og bare bygge uten noe spenning... Og gleder meg til og spille survival som jeg synes er noe av det BESTE med minecraft. Spesielt liker jeg og lage feller og denslags...

 

-Marcusnr4

Endret av marcusnr4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Hei! lurte på om jeg kunne bli med på survivalserveren? Har spilt endel på hardwork.no buildserver. og gleder meg til og spille survival som jeg synes er noe av det BESTE med minecraft.

 

-Marcusnr4

 

Hei

Hvis du leser litt tidligere i tråden, så står det at du kun kommer inn med invitasjon ;)

Lenke til kommentar

Hei:)

-pjatte her,

 

Jeg så så litt på reglene for serveren igjen også begynte jeg og spekulere litt på en regel,

 

For at det skal være et hus må det være 15x15x15:D det er definisjonen deres, men hva med 15 x 10 x 20 (L x B x H) er det godkjent som et hus? elr kan de rane det?, det er jo større volum i selve huset men bare L : lengden eller B: bredden som ikke er 15blokker, men høyden ble høgere:)

 

Mvh

- Pjatte aka Patrik hals (14)

Lenke til kommentar

Hei:)

-pjatte her,

 

Jeg så så litt på reglene for serveren igjen også begynte jeg og spekulere litt på en regel,

 

For at det skal være et hus må det være 15x15x15:D det er definisjonen deres, men hva med 15 x 10 x 20 (L x B x H) er det godkjent som et hus? elr kan de rane det?, det er jo større volum i selve huset men bare L : lengden eller B: bredden som ikke er 15blokker, men høyden ble høgere:)

 

Mvh

- Pjatte aka Patrik hals (14)

 

Ikke direkte, det er helst volumet og skal skrive om litt på reglene slik at det en en pekepinne hvor stor basen må være.

Lenke til kommentar

Heisann lurer på om jeg kan få lov til og komme på servern?

Minecraft navn: doffen761 :thumbup:

 

 

ja da skriver jeg igjen jeg lurer på om jeg kan komme inn på serveren igjen denne er ikke så lang men ja skrev en lang for noen dager siden :9

 

dere trenger invitasjon .. fra en bruker som ahr spilt i over 1 uke og servern har vert i 3 dager

Lenke til kommentar

Muligheter for å bli whitelista jeg da TJ ? ^^

 

lenge siden jeg har hengt med dere, så da får vi teste ut survival og se hvor dårlig trent jeg er i "singleplayer" :S

 

Hehe, jeg har ikke invite dessverre og det må være likt for alle, tipper forsatt noen i stabben har igjen invite som du kan få :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...