Gå til innhold

Hardwork.nos sin Survivalserver

91 stemmer

1. 1. Kommer du til å benytte deg av Vill Vest serveren mye, hvor alt er lov, unntatt cheats?

• Ja! Dette vil jeg være med på!
      48
    • Nei, dette er ikke noe for meg.
      18
    • Småkaker er godt
      25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er jo litt synd å se at tjnome ikke kom med på whitelista da.

kanskje noen kunne gitt han en invite?

Ehm, jeg er utrulig flink, glømmer meg selv :innocent: Får vel fikse den. Jeg kommer til å be stabben og gi ut deres invite løp av et par dager, slik flere kjem inn på serveren. Den som lurer har jeg ikke flere invites og gi ut (That's out of the box) :thumbup:

Lenke til kommentar

Selv om man får en invite så må man søke om tilgang på serveren, denne søknaden som skal følge malen som hansien har laget og som ligger på førstesiden av denne tråden, Link.

Søknaden må bli godkjent av admins, og det er vi som har siste ord i saken om noen kommer inn på serveren eller ikke.

Det er noen som har sluppet unna denne søkeprosessen, dette er fordi de ar vært med helt fra begynnelsen av. Alle andre som får invite MÅ skrive søknad.

Jeg kommer til å sette meg ned å oppdatere regler på wikien og masse annet, du som bruker har til enhver tid plikt til å holde deg oppdatert på reglene :)

er det noen mer så er det bare å spørre :)

Lenke til kommentar

Om det er noen som har en invite å dele ut så tar jeg mer enn gjerne mot den! Har et prosjekt som jeg ønsker å bygge på serveren! Det kan selvfølgelig bygges på byggeserveren (etter update), men det blir litt meningsløst når man ikke kan miste liv :-o

Lenke til kommentar

Selv om man får en invite så må man søke om tilgang på serveren, denne søknaden som skal følge malen som hansien har laget og som ligger på førstesiden av denne tråden, Link.

Søknaden må bli godkjent av admins, og det er vi som har siste ord i saken om noen kommer inn på serveren eller ikke.

Det er noen som har sluppet unna denne søkeprosessen, dette er fordi de ar vært med helt fra begynnelsen av. Alle andre som får invite MÅ skrive søknad.

Jeg kommer til å sette meg ned å oppdatere regler på wikien og masse annet, du som bruker har til enhver tid plikt til å holde deg oppdatert på reglene :)

er det noen mer så er det bare å spørre :)

Meg f.eks, jeg kom jo inn på dagen med søknad - men jeg må vel forsatt skrive søknad?

Lenke til kommentar

hei.

Bouenos her:D

Jeg har fått invite fra Jonol, og dette er søknaden min:

jeg heter Jonas Hals, er 18 år og kommer ifra Namsos, Nord-Trødelag. jeg har spilt minecraft siden ifjor høst. det er kanskje ikke den lengste spilletiden, men føler jeg har kommet langt i spillet å får til det meste:D i tilegg til minecraft spiller jeg world of warcraft, starcraft 2 og en del ps3-spill:D(spillavhengig:D)

grunnen til at jeg vil spille på survivalserveren er at det er litt mere spenning når det er monstre ute på natten, samt at man aldri vet om kistene er trygge. man må liksom beskytte seg mere. man må være kreativ på andre måter for å overleve/ikke bli robbet. jeg hadde det kjemperått på den forrige survivalserveren(før patch/restart), men syntes personlig at det tok av litt da vår klan gikk til full krig mot admins, samt at det ble mye "griefing" og småbrudd på regler. mens nå som reglene er mere konkrete på wiki'n, samt at det blir en strengere ordning med å komme inn, tror jeg dette tar helt kaka;D

hvis folk fra vår gamle klan kommer inn blir det slik at jeg blir leder for denne. grunnen til dette er at jeg skal hindre at det blir som sist slik at vi unngår en lik konfrontasjon igjen:D

håper at jeg kommer inn med denne søknaden:D

EDIT: rettet noen gramatikkfeil:D

Endret av bouenos
Lenke til kommentar
Noen andre som opplever det at det spawner noget mye dyr rett utenfor, om ikke inne i, huset? Synes det er for lett å skaffe kjøtt og lær sånn som tilstandene er nå.
Ble ikke det fikset i _1 oppdateringen i dag?

Det virker ikke sånn der jeg, gravizt og grytbak bygger!

Lenke til kommentar

hei.

Bouenos her:D

Jeg har fått invite fra Jonol, og dette er søknaden min:

jeg heter Jonas Hals, er 18 år og kommer ifra Namsos, Nord-Trødelag. jeg har spilt minecraft siden ifjor høst. det er kanskje ikke den lengste spilletiden, men føler jeg har kommet langt i spillet å får til det meste:D i tilegg til minecraft spiller jeg world of warcraft, starcraft 2 og en del ps3-spill:D(spillavhengig:D)

grunnen til at jeg vil spille på survivalserveren er at det er litt mere spenning når det er monstre ute på natten, samt at man aldri vet om kistene er trygge. man må liksom beskytte seg mere. man må være kreativ på andre måter for å overleve/ikke bli robbet. jeg hadde det kjemperått på den forrige survivalserveren(før patch/restart), men syntes personlig at det tok av litt da vår klan gikk til full krig mot admins, samt at det ble mye "griefing" og småbrudd på regler. mens nå som reglene er mere konkrete på wiki'n, samt at det blir en strengere ordning med å komme inn, tror jeg dette tar helt kaka;D

hvis folk fra vår gamle klan kommer inn blir det slik at jeg blir leder for denne. grunnen til dette er at jeg skal hindre at det blir som sist slik at vi unngår en lik konfrontasjon igjen:D

håper at jeg kommer inn med denne søknaden:D

EDIT: rettet noen gramatikkfeil:D

Den er grei, håper det blir bedre på serveren denne gangen :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...