Gå til innhold

Hardwork.nos sin Survivalserver

91 stemmer

1. 1. Kommer du til å benytte deg av Vill Vest serveren mye, hvor alt er lov, unntatt cheats?

• Ja! Dette vil jeg være med på!
      48
    • Nei, dette er ikke noe for meg.
      18
    • Småkaker er godt
      25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

synes forlvrig de nye reglene(på wiki siden) ser rimelig bra ut :)

Godt folk liker dem, driv nå og vente på siste delen av hmod skal bli fikset og serveren kjem opp igjen :thumbup:

Har fått arbeidet en del i dag, må si jeg syns det vert utrulig lite snakk om updaten fra forumet sin side :innocent:

Lenke til kommentar

synes forlvrig de nye reglene(på wiki siden) ser rimelig bra ut :)

Godt folk liker dem, driv nå og vente på siste delen av hmod skal bli fikset og serveren kjem opp igjen :thumbup:

Har fått arbeidet en del i dag, må si jeg syns det vert utrulig lite snakk om updaten fra forumet sin side :innocent:

Fordi noen av oss sitter på en testserver med 10-20 stk og leker oss med de nye blokkene!

Lenke til kommentar

Hei, er straks ferdig med det nøvendige til suvival-serveren. Har tatt i bruk min gamle API og få oppdatert den. Den bør ha det meste av basic for suvival-serveren. ETA er vel rundt en time.

Build-serveren er forsatt på gamle der dev versjonen av hmod er enda ikke ferdig, del merkelige errors som må fiksest.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Oppdaterer du hmod til beta 1.2_01? Eller til beta 1.2?

Denne kjører ikke hmod no, bruke gamle API siden den er mer stabil. Den er oppdatert til 1.2 (finnes det 1.2_01?)

Skal sjekke men har oppgave som skal leveres om 40 min! Så skule først så skal jeg fikse den får 1.2_01 viss den finnes, kjem vertfall inn med den nyeste beta releasen av klienten.

Btw Serveren er oppe, har dere problem si i fra! Har du protocol error er det whitelist som er feil.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Da er serveren oppe :D med nytt kart, alle de nye tingene og whitelist

Det er mulig serveren krasjer, lagge mer enn normalt, tregere respons fra server og andre ting, MEN alt du gjør på servern skal bli lagret :)

Er du IKKE på whitelist vil du få opp "Protocol Error" når du prøver å logge inn.

Lenke til kommentar

Fra notch:

Minecraft Beta 1.2_01 (less bugs, more framerates)

This update affects both the client and the server, but the server update isn’t mandatory. I highly suggest updating, though.

* Fixed various blocks acting really weird when placed (rails, torches, and more)

* Optimized performance

* Added a new painting that we forgot to include yesterday

* Reduced spawn rates a bit

* Fixed a whole pile of lighting bugs

* No more ghosts at night

* Added a temporary fix to get rid of chunk visibility errors

The last one is interesting.. The problem with chunk visibility errors was that for some reason the “dirty” flag on chunks and the list of “dirty chunks” got out of synch. There wasn’t time to try to do a proper fix today, so I just made the client check a couple of dirty chunks per frame to make sure they’re in the list.

So until we fix it proper, you might get invisible chunks, but they will fix themselves after a second or two, usually way before you even get close to them.

Postet 14 min siden på bloggen hans

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...