Gå til innhold

Hardwork.nos sin Survivalserver

91 stemmer

1. 1. Kommer du til å benytte deg av Vill Vest serveren mye, hvor alt er lov, unntatt cheats?

• Ja! Dette vil jeg være med på!
      48
    • Nei, dette er ikke noe for meg.
      18
    • Småkaker er godt
      25

Anbefalte innlegg

Anaxyd og jeg(Tezlon) har spilt en del på build-serveren nå, men vi trenger en pause. Har lyst på et litt mer intenst gameplay, leke litt mer med redstone, feller osv. Rett og slett spille spillet på en litt annen måte. Blir litt seigt med (SYKT)mye bygging og mining av ress i lengden. Håper dette var utfyllende nok.

Mvh, Tezlon.

Edit: Har et spm. Alle doneringer går til en "stor" felles pott uavhengig av server?

Vi tar for tiden ikke inn flere folk og kommer til å gjøre om endel på serverens konsept. Mer info følger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anaxyd og jeg(Tezlon) har spilt en del på build-serveren nå, men vi trenger en pause. Har lyst på et litt mer intenst gameplay, leke litt mer med redstone, feller osv. Rett og slett spille spillet på en litt annen måte. Blir litt seigt med (SYKT)mye bygging og mining av ress i lengden. Håper dette var utfyllende nok.

Mvh, Tezlon.

Edit: Har et spm. Alle doneringer går til en "stor" felles pott uavhengig av server?

Vi tar for tiden ikke inn flere folk og kommer til å gjøre om endel på serverens konsept. Mer info følger.

Skulle tatt meg litt tid til å lese - beklager.

<3

Lenke til kommentar

Hei, serveren kjem opp i dag når admins/mods er enig med nye reglene og nye vilkårene for serveren. Det blir trulig nytt map (beklage folkens) siden konseptet blir forandret og ingen skal ha ekstra fordeler.

Donasjonen er felles og går til betaling av drift og innkjøp av UPS til serveren. Det er også planlagt nytt hardware som trulig blir betalt av eigenrekning. "I'm to kind"

Nettverksboksen kjem trulig neste veke eller litt senere, men burde fike ms spike noen opplevere.

Er serveren nede? isåfall hvorfor?

Den er nede får forandring der konseptet ikke fungere og folk helst vart sure, det var selvsagt mye morro men dessverre litt kortvarig og mye sinne. Vi prøve nå og forandre konsepte der morro blir mer og langvarig og sinne blir minimalt.

Lenke til kommentar

Klikk her for å åpne hurtigsvarCa når tror du dette skjer?

Jeg mener når kommer den opp

Serveren kjem opp i dag når marioriteten av admins/mods er enig med forandringene. Det vil ikke hendre før, uansett har jeg siste ord i saken om serveren kommer opp eller ikke.

Litt om serveren, den kommer til og kjøre Hmod enda men blir trulig tatt over til bukkit nermeste dager som en live test for plugins, jeg gjør dette fordi dem må dessverre testes med flere en 1 person inne på serveren. Mer info kommer senere om dettte.

Små forandringer:

Har forandret hvordan den sende ut pakke til klienten, burde forbedre litt ytelsen. Skal også øke ram forbruke den kan maksimalt ta fra serveren med 1 GB.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Det blir trulig nytt map (beklage folkens) siden konseptet blir forandret og ingen skal ha ekstra fordeler.

Dette går fint, ettersom det har vært en del misforståelser, ting som har oppstått osv.. Jeg har ingenting i mot dette. :)

Lenke til kommentar

hei!

jeg heter thorsland (ingame),er 11 år og har veldig lyst til å være med på survival serveren deres.

jeg spiller sånn ca. 2 timer dagen

jeg har spilt multiplayer før, men har ikke spilt fast på en server.

jeg liker å bygge store ting og skal være snill med de fleste. (bortsett fra de som dreper meg)

kjenner en del på serveren og de synes den er bra.

håper jeg kan bli med på serveren fordi jeg vil ha en server jeg kan spille på sammen med venner og snille folk.

Lenke til kommentar

hei!

jeg heter thorsland (ingame),er 11 år og har veldig lyst til å være med på survival serveren deres.

jeg spiller sånn ca. 2 timer dagen

jeg har spilt multiplayer før, men har ikke spilt fast på en server.

jeg liker å bygge store ting og skal være snill med de fleste. (bortsett fra de som dreper meg)

kjenner en del på serveren og de synes den er bra.

håper jeg kan bli med på serveren fordi jeg vil ha en server jeg kan spille på sammen med venner og snille folk.

Hei dessverre er serveren nede for augentblikket, den kjem senere opp i dag med en del forandringer forhold til orginalen. Dette er for at det orginale konseptet ikke fungerte slik vi forventet.

Edit:

Suvival serveren er ON HOLD! Der byggeserveren og oppdatering blir prioritert.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Relansering av serveren

Hei folkens, jeg har gode og dårlige nyheter. Serveren slik den fungerer i dag, vil bli avviklet. Den vil gjenoppstå som en invite only server, dvs at man trenger invitasjon fra en bruker på serveren, for å komme inn. Det skal ikke mases om invitasjoner i denne tråden.

Grunnen til at vi har tatt dette drastiske skrittet, er at vi ikke likte hvordan serveren utviklet seg. Det var mye stjeling, slossing og drama og lite samarbeid. Vi ønsker ikke nødvendigvis å ha en størst mulig server, men en server som vi har lyst til å spille på selv. Vi gjør tross alt all denne jobben helt frivillig og derfor må vi være motivert til å fortsette med den, ellers blir det bare trist. Vi håper dere forstår at vi med dette velger kvalitet fremfor kvantitet. Vi beklager innsatsen som dere mister, jeg hadde bygd mye selv, men vi håper i alle fall at dere hadde litt moro den korte tiden serveren har vært oppe.

For å oppsummere, så kommer serveren snart opp igjen med helt nytt kart. Kun staben vil ha tilgang. For å få tilgang til serveren, trenger du invitasjon fra en som allerede er medlem. Disse invitasjonene vil deles ut etter skjønn, i starten 1 per bruker.

Som et plaster på såret, så har vi konseptet klart for en Vill Vest server, altså helt uten regler, hvor alt er lov. Det vil være lov å sprenge naboen i lufta osv. Fint om dere svarer i spørreundersøkelsen, på om dette er noe dere vil benytte dere av, eller ikke.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Relansering av serveren

For å oppsummere, så kommer serveren snart opp igjen med helt nytt kart. For å få tilgang til serveren, trenger du invitasjon fra en som allerede er medlem. Disse invitasjonene vil deles ut etter skjønn, i starten 1 per bruker.

Er vi som var medlemmer på den gamle survival serveren automatisk medlemmer på den nye ?

Lenke til kommentar

Relansering av serveren

For å oppsummere, så kommer serveren snart opp igjen med helt nytt kart. For å få tilgang til serveren, trenger du invitasjon fra en som allerede er medlem. Disse invitasjonene vil deles ut etter skjønn, i starten 1 per bruker.

Er vi som var medlemmer på den gamle survival serveren automatisk medlemmer på den nye ?

Nei.

Lenke til kommentar

Relansering av serveren

Nei.

Hvem er da de medlemmene serveren starter med? siden det skal gå via invites, må det jo starte med noen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...