Long Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Her er koden: #include <iostream> using namespace std; using std::cout; using std::max; using std::numeric_limits; using std::streamsize; int main() { cout << "Hello World!"; cout << endl; cin.ignore(numeric_limits<int>::max(), '\n'); cin.get(); return 0; } Problemet er at jeg ikke får opp terminalvinduet i det hele tatt når jeg kompilerer og kjører programmet i Dev-C++. Hvordan løser jeg dette? Om det hjelper, så dukker dette vinduet opp for et halvt sekund før det lukker seg igjen. Endret 8. januar 2011 av MK-Card Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Problemet er at jeg ikke får opp terminalvinduet i det hele tatt når jeg kompilerer og kjører programmet i Dev-C++. Dev C++ har vært død i mange år,distribueres med en gammel versjon av MiniGW og GCC kompilator. Bruk Code::Blocks eller Visual Studio Express. Koden fungerer fint i Code::bloks Husker at man måtte sette system("PAUSE") i Dev C++,nå er det uviktig for man bør ikke bruke et program som ikke er oppdatert på mange år. Endret 8. januar 2011 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå