After Dark Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hei. Det gjelder denne tråden om Wikileaks og Julian Assange som jeg har opprettet https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1287913 Da jeg først opprettet den la jeg til en poll/avstemning om hva man mente om Wikileaks, men ser nå at den er borte. La merke til at en anne tråd tydeligvis ble flettet sammen med denne nå nylig, men det med pollen la jeg ikke merke til før nå. Kan denne samenflettingen av tråder ha noen sammenheng med at pollen er forsvunnet? Og er det i så fall mulig å opprette en ny uten at det blir problemer for brukere som alt har stemt en gang? Har hørt om slike vanskeligheter tideligere. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg skal sjekke opp i dette, og se om jeg kan finne ut hva som har skjedd. Men er den borte er det nok lite vi kan gjøre med det. Forumet lagrer ingen historikk på slike endringer. Hadde hele tråden vært slettet så hadde det vært noe annet. Det har vi arkiv på. Geir Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Er det kommet noe svar på hva som har skjedd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå