leonthine Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg har null peiling på data. En kompis fjernet harddisken til den forrige dataen jeg hadde som døde og sa jeg kunne kjøpe noe jeg kunne putte den inn i for å bruke den som ekstern på denne, men når jeg sjekker ut nettbutikkene her nå er det så sykt mange forskjellige ting og versjoner. er det noen som vet noe om dette, er det "eksterne kabinetter" jeg skal se på? Blir svært takknemmelig for all hjelp. Lenke til kommentar
JAH Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Her : http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10095 Du må vite om det er IDE eller SATA disk da. Lenke til kommentar
dontzi Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hei. ja det er eksterne kabinetter du skal se på. her har du 2 forskjellige. vist den er tatt ut av en stasjonær pc så er det vanlige å ha 3,5" hdd 3,5" (stor) men vist hardisken er tatt ut av en laptop så er det en 2,5" hdd 2,5" (liten) Lenke til kommentar
leonthine Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 Aaaner ikke om det er det ene eller andre, har den jo selvsagt ikke med meg her heller. Men er iallefall fra laptop Takk for svar! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Er den tatt ut av en laptopp er det 2.5". Se på betegnelsen. Den vil si om der er SATYA eller IDE (PATA). Det finnes kabinetter for begge typer, men du må ha riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå