Bleenda Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Heihei, noen som vet en måte å få ut en pioneer spiller på uten pins? Eventuelt hvor jeg kan kjøpe dette? (Nei har ikke en lokal forhandler jeg kan låne av :/ ) Et universalsett hadde vert fint, men vet ikke helt hvor jeg så dette. Og hva heter det egentlig? Pins eller "nøkkler"? Lenke til kommentar
dontzi Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 sry for å sei de men beste unversalsett må ver 2 flatjern å kjøre dei inn å drage ut ;D elrs må du ha dei som er lagd til å ta spelern ut. men vist du har kjøpt spelern så følge der no alti med et sett med sann pinna Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Japp, men saken er at bilen har jeg kjøpt.. og der var det ingen pinner.. bahh.. Får prøve falttjern metoden, men er liksom ingen plasser og stikke det inn heller.. Pioneer dritt.. ( Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Torshov Bilrekvisita selger en pakke med ulike pinner. Garantert noe i den pakken som passer. Veldig kjekk pakke å ha. Har hatt brukt for den mange ganger, og den kostet bare 100,- Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Hmm, genialt.. men Torshov sender ikke.. og jeg bor laaaangt unna nærmeste butikk. Noen andre som har noe sånt? : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå