Kaarerekanraadi Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Overskriften sier alt. Er dette normalt? Tenkte å se nett-tv og radio fra "ARK" (NRK) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Helt normalt. Det er et sammensurium som ikke fungerer i det hele tatt. Jeg fant en "app" som gjorde at jeg fikk åpnet NRK sin nett-tv med VLC men husker dessverre ikke navnet på den og klarte ikke å google meg fram til den heller dessverre. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Mediaplayerconnectivity. Det er en extension til Firefox. Ellers kan man jo også høyreklikke og åpne i standard avspiller. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 Mediaplayerconnectivity. Det er en extension til Firefox. Ellers kan man jo også høyreklikke og åpne i standard avspiller. Jeg forsøkte med Mediaplayerconnectivity da jeg holdt på her tidligere, fordi det fungerte forrige gang jeg hadde Ubuntu. Men heller ikke den ville la seg innstallere i Firefox. Må jeg disable "ubuntu firfox extension"? Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Moonlight funker bra her, men jeg bruker det bare på nrk. Jeg bruker firefox 3.6.13 og Moonlight 3.0 preview. Alt funker bra og det går an å spole i videoene. Lenke til kommentar
just1user Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Gidder ikke styre med Ubuntu lengre. -Går tilbake til W7. Ingen vits i å måtte nerde meg så mye bare for å se tv. Lenke til kommentar
Fract Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hva med gode gamle Mplayer ? Den virker jo helt fint på nrk. Spiller de aller fleste formater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå