Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup XXI

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Christiaan922 2 - 1 z1ndr3

Du er stort sett bedre enn meg denne kampen. Du leder 1-0 helt til det 80. minutt eller noe. Da utligner jeg og blir ganske fornøyd. Men når jeg et par minutter etterpå scorer enda et mål sitter jeg foran TVen her og gliser som en idiot. :!: Men jeg tar i mot 3 poeng med åpne hender.

z1ndr3 1 - 0 Christiaan922

Du er bedre enn meg denne kampen også, får ikke til så mye og føler meg ikke akkurat som noen trussel. Velfortjent seier.

Takk for kampene!

Endret av Christiαn
Lenke til kommentar

Christian 2 - 1 Sindre

Jeg leder 1-0 helt til det 86. min hvor han putter en så putter han en til i det 88. Hadde egentlig da bare planlagt å cruise inn til seier, men slik gikk det ikke.

Christian 0 - 1 Sindre

Scorer tidlig igjen og har flest sjanser i en relativt sjansefattigkamp, men to i treverket. Mister ikke kontrollen på slutten slik som i forrige kamp

Takk for kampene ja ;)

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

Espentegenigi 1-0 Jørgen

Dette må være den kjedeligste kampen jeg noen gang har spilt i min " fifa karriere " makan til større drittkamp skal du leite lenge etter, ingen av oss hadde værken skudd eller skudd på mål og jørgen ledet possesion statestikken 45-55 %.

I 2 omgang får han et rødt kort med antonini, og jeg skårer et sent mål med zlatan og vinner kampen, som er det eneste nevneverdige.

Espentegenigi 2-1 Jørgen

Jeg bestemmer meg for å gå ut litt mer offensift å få et tidlig mål så jeg får jørgen litt høyere opp på banen, det ender med 2-0 til puase og utrolige 59-41 til MEG i ballbesittelse. Jørgen presser i 2 omgang og får en tidlig 2-1 redusering men det ender altså 2-1.

Takk for kampene! :)

Endret av EspenTegenigi
Lenke til kommentar

zetteren300 4 - 1 Christiaan922

Christiaan922 0 - 2 zetteren300

I den første kampen går alt til helvete, og jeg prøver desperat å gjøre alt jeg kan for å gjøre målforskjellen så lite som mulig. Heldigvis bommer du på straffa på slutten der og det ender 4-1 til deg. Forsvar er det tydeligvis ikke mange i Arsenal som har hørt mye om.

I den andre kampen vil jeg ikke si at det går bra, men det går bedre. Du lar meg slippe til litt på slutten av kampen men målsjansene jeg får klarer jeg å fomle bort like fort som jeg fikk dem. :hrm:

Men uansett, takk for kampene!

Endret av Christiαn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...