Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup XXI

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan bekrefte resultatene. Var ganske så jevnt. Dessverre blir jeg felt i den første kampen pga. håpløst keeperspill og en svært uklar straffesituasjon jeg ikke forårsaker selv...

Men en ting jeg stusset over i denne kampen kvalheimaren. Husker du på slutten når jeg var igjennom med Ronaldinho og det ble dømt offside? Hva i huleste var det? i følge reprisen ble det dømt fordi du var nær ballen. Bug til 1000.

I den andre kampen er det også jevnt, men som i alle kampen denne dagen for min del går ingenting veien... Håpløst og sykt lite morsomt å spille når spillerne mine ikke tar ballen/misser på pasninger/ stopper løp/ klarerer skremmende dårlig/ taper alle dueller osv OSV!! :nei:

Men takk for kampene, er selvfølgelig ikke din skyld at du er heldig :p

Lenke til kommentar

Skikkelig aktiv gruppe jeg kom i da :hrm:

det eneste innlegget fra deg i denne tråden kom søndag rundt halv 3 på natten. Klart ingen spiller da, med mindre det er fredag/lørdag. Noen av oss har faktisk fått spilt et par kamper i motsetning til deg.

Selv ligger jeg med 39 - 40 i feber og den første tanken som dukker opp når jeg våkner er ikke å spille fifa.

Jeg skal si ifra så snart jeg er i stand til å få unna noen kamper.

Lenke til kommentar

det eneste innlegget fra deg i denne tråden kom søndag rundt halv 3 på natten. Klart ingen spiller da, med mindre det er fredag/lørdag. Noen av oss har faktisk fått spilt et par kamper i motsetning til deg.

Selv ligger jeg med 39 - 40 i feber og den første tanken som dukker opp når jeg våkner er ikke å spille fifa.

Den e grei! ;)

Lenke til kommentar

Kjenner eg deg riktig e du ALLTID higen på noen kamper!

• Liker 1
Lenke til kommentar

klar for noen kamper, Epic?

Ja e klar nu om du e her ;)

Jeg logget meg av etter 25 min uten svar :p har ikke feber i dag, men er fortsatt ikke helt klar for skole, så om du har tid nå eller iløpet av dagen så bare si ifra! :D

Klar nu :) Lagt deg til på psn

Lenke til kommentar

Espentegenigi 4-1 Epicwhite

Espentegenigi 5-3 Epicwhite

Første kampen er helt grei fra min side, kunne skort flere mål.

Andre kampen er stillingen 3-3 i det 50 min kanskje, skårer 2 sjappe og Epic quitter faktisk, i det 60 min.

takk for kampen/e :p

Lenke til kommentar

Andre kampen er stillingen 3-3 i det 50 min kanskje, skårer 2 sjappe og Epic quitter faktisk, i det 60 min.

Takk for kampen, lagga litt og det va plagsomt når du kom med ibrahimovich så starta laggen for fullt.

Lenke til kommentar

Takk for kampen, lagga litt og det va plagsomt når du kom med ibrahimovich så starta laggen for fullt.

Lagget ikke hos meg?

Lenke til kommentar

Lagget ikke hos meg?

Du var host, men det gjør ikke noe du vant og hadde vunnet uansett sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...