Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup XXI

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fant første kamp mot Kriss 3-2, men så vant han den andre 1-7. Den siste kampen var helt vill, og selv om du vant fortjent vil jeg si at resultatet lyver litt. Var helt utrolig hvordan du scorte på alt i første omgang. 6 mål etter 45min. Og for noen flotte mål også! Frisparket var fra en annen verden, og fintene dine med Zlatan var fine og frekke. Jeg lagde mange sjanser også, men var ikke i nærheten av din effektivitet. Takk for kampene! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kriss 2 - 3 Autzen

Lenge siden jeg har spilt fifa, og det merker man. Spiller dårlig, mens Autzen scorer 3 på hodet med Klose.

Kriss 7 - 1 Autzen

Bestemte meg før kampen at denne skulle jeg vinne. Går ut i høyt tempo og leder 1-0 etter 5min.

Det står 6-0 etter 39min, og kampen var over for lengst. Stillingen gjenspeiler ikke hele kampen, Autzen hadde nok av sjanser å putte han og.

Her er et fint mål av Pirlo som jeg scorte, hehe :p

http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/61574011

Takk for kampene! :)

Lenke til kommentar

Chriss_91 - Espen

Milan - Milan

1-2

2-2

Første kamp har espen første omgang mens jeg kommer tilbake i andre omgang og skaper mest og får utlignet til 1-1 før han skårer på overtid og avgjør kampen.

Andre kamp er litt mer jevn føler jeg, espen tar tidlig ledelse, som jeg utligner på ikke lenge etter. Jeg tar ledelsen rett før slutt, men er for dårlig (som vanlig!) og får et mål imot 2min etter.

Takk for kampene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...