Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup XXI

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vant 2-0 og 1 eller 2-0 mot unavit.

skjedde en bug i kampn og tror ikke han spilte mens jeg skorte det ene målet, er ikke sikker :p

startet uansett en ny kamp hvor vi spilte i 20 min og jeg skorte det eneste målet. vet ikke helt hva detble sammenlagt ettersom jeg ikke vet om han var med i kampen eller ikke, men går no hvertfall videre :p

takk for kampene

Lenke til kommentar

Espen 2-0 Unavit

Espen 1-0 Unavit

2. matchen kræsjet på 70. min så vi spillte en 3. kamp i 20 min.

Gratulere med semifinale. Gjennombruddspasninger hele veien. Tragisk spillestil men effektik.

tragisk spillestil men effektiv? tror du hdde 2 klare sjanger iløpet av de 2 kampene, og det var det. mens jeg kan ikke huske sist jeg var så inneffektiv. bommet jo alene med keeper gang på gang og skulle klart ha vunnet mer enn 1-0 og 2-0.

så det blir helt feil og si jeg var effektiv

Endret av EspenTegenigi
Lenke til kommentar

EspenTegenigi 2-4 zetteren300

EspenTegenigi 3-3 zetteren300

Vinner lekent 4-2 i første match.

Ligger under 3-0 var det vel i andre kampen, men putter 3 kjappe rundt 70-80 min. Når eg putter 3-3 målet i det 80.min velger Espen i kampens hete å slå av ps3'en i steik forbannelse. Høyre krysset på tv-skjermen lyder da som følger: "EspenTegenigi er nå offline"

Flaut Espen? Flaut? Ja, tenkte meg det! :love:

Lenke til kommentar

Sorry, jeg gidder ikke. Altfor krevende. Har lite tid framover, skole, trafikkskole, alle vintersports-VM'ene begynner nå, har til og med begynt å møte en jente (tro det eller ei..). Dessuten har jeg en tippekonkurranse på forumet som jeg ikke har rettet på evigheter. Kudos til Steen for å holde dette gående så lenge. Man vet ikke hvor vanskelig det er før man har prøvd det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...