Xboxftw Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Espen 2-0 Unavit Espen 1-0 Unavit 2. matchen kræsjet på 70. min så vi spillte en 3. kamp i 20 min. Gratulere med semifinale. Gjennombruddspasninger hele veien. Tragisk spillestil men effektik. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 vant 2-0 og 1 eller 2-0 mot unavit. skjedde en bug i kampn og tror ikke han spilte mens jeg skorte det ene målet, er ikke sikker startet uansett en ny kamp hvor vi spilte i 20 min og jeg skorte det eneste målet. vet ikke helt hva detble sammenlagt ettersom jeg ikke vet om han var med i kampen eller ikke, men går no hvertfall videre takk for kampene Lenke til kommentar
Celso Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Espen 2-0 Unavit Espen 1-0 Unavit 2. matchen kræsjet på 70. min så vi spillte en 3. kamp i 20 min. Gratulere med semifinale. Gjennombruddspasninger hele veien. Tragisk spillestil men effektik. tragisk spillestil men effektiv? tror du hdde 2 klare sjanger iløpet av de 2 kampene, og det var det. mens jeg kan ikke huske sist jeg var så inneffektiv. bommet jo alene med keeper gang på gang og skulle klart ha vunnet mer enn 1-0 og 2-0. så det blir helt feil og si jeg var effektiv Endret 30. januar 2011 av EspenTegenigi Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det han mener er at spillestilen din er tragisk, men den er effektiv. Estetisk forkastelig, men du får resultatene. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 må si det er veldig mye aktivitet her om dagen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Semifinaler: Kvalheimaren - Kriss_94 zetteren300 - Espentegenigi Frist: Søndag 06.02. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Kriss, eg kan bare spele idag og imorra. Reise til england på fredag, og skal vere der ei veke Lenke til kommentar
zetteren300 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 EspenTegenigi 2-4 zetteren300 EspenTegenigi 3-3 zetteren300 Vinner lekent 4-2 i første match. Ligger under 3-0 var det vel i andre kampen, men putter 3 kjappe rundt 70-80 min. Når eg putter 3-3 målet i det 80.min velger Espen i kampens hete å slå av ps3'en i steik forbannelse. Høyre krysset på tv-skjermen lyder da som følger: "EspenTegenigi er nå offline" Flaut Espen? Flaut? Ja, tenkte meg det! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Når reiser du i dag, Kvalheimaren? Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Er nok allereie vekk. Kjem ikkje tilbake før lørdag/søndag i neste veke. Så om du burde gå videre på W.O. eller ikkje veit ikkje eg. men håper på å få muligheten til å spele kampane, siden fleire av fristane tidlegare har vore utsatt for andre medlem. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg kjenner zetteren IRL så tror nok jeg vil få spilt finalen mot han ganske kjapt om jeg går videre på WO, så vi kunne fått igang en ny cup. Men ser poenget ditt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Kan ikke vente en uke på at Kvalheimaren kommer tilbake, for så å spille finalen. Så finalen blir som følger: Finale: zetteren300 - Kriss_94 Lenke til kommentar
zetteren300 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Når er du klar Kristian? Lenke til kommentar
zetteren300 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 zetteren300 2-0 Kriss_94 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Sorry, jeg gidder ikke. Altfor krevende. Har lite tid framover, skole, trafikkskole, alle vintersports-VM'ene begynner nå, har til og med begynt å møte en jente (tro det eller ei..). Dessuten har jeg en tippekonkurranse på forumet som jeg ikke har rettet på evigheter. Kudos til Steen for å holde dette gående så lenge. Man vet ikke hvor vanskelig det er før man har prøvd det. Lenke til kommentar
zetteren300 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Hørte noen rykter om at Kriss og Espen hadde litt lyst å arrangere cupen. Regner med det e sannheter i ryktene? Espen, Kriss? Endret 7. februar 2011 av zetteren300 Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Er vel naturlig at vinneren av cupen tar på seg ansvaret å arrangere ny turnering? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå