SlettProfil Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Fant ikke ut noen passende kategorier å poste dette, så jeg bare slenger det ut i Oftopic. Jeg har insett at jeg er bortkjemt, veldig lat og gidder nesten aldri å gjøre noe jeg ikke har lyst til. Tenkte jeg for en gangs skyld skulle rydde litt i dag og jeg ble helt mentalt utmattet etter bare sånn 15 minutter. Jeg jobber ikke ved siden av skolen og da ender det som oftes med at jeg slenger meg på sofaen med noen venner uten å gjøre en dritt resten av dagene. Hva kan jeg gjøre for å bli mindre lat? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Om du begynner å trene, vil det gi deg mer energi ellers også. Kan ikke all vitenskapen bak det, men om du f. eks. tar en joggetur 2-3 ganger i uka vil du mest sannsynlig få mer energi. Kanskje begynne med 2 ganger i uka, og etterhvert øke når du får ork til å trene aktivt oftere. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Kjøp boka *Power of 10*. It's a miracle... Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Drick inte kaffe. Ät c-vitamin. Ät inte kött. Idrotta. Ta sånna "powernapps" Allt som är trist, med andra ord. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Får man mer energi av å slutte med kjøtt? Så lenge det ikke er snakk om kjøtt fra McDonalds, er det vel bare sunt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå