RBW Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Åtte PCIe x16-spor med full båndbredde, Lightning-kort og alt-i-ett. Les mer Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Når er det dette fine kortet kommer i butikkene da tro? Og hva blir prisen? Lenke til kommentar
findon Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 oooh... mitt 800d kabinett virket plutselig for lite Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Romslige kort har jeg sansen for, og mange PCIe-spor med fulle kanaler, dette gir rom for mange kort uten at det går så mye på bekostning av luftstrømmer. Likevel synest jeg kortene kunne f.eks. hatt flere minnespor(8), og vrm er kanskje litt overdimensjonert. Men så er dette kortet rettet mot ekstrem overklokking og ikke kraftige arbeidsstasjoner. Jeg har selv havnet i den situasjonen at jeg har lyst til å sette inn flere ekstrakort i maskinen, både for å få 6 Gbps SATA (+muligens RAID av disker) samt et lite ekstrakort til OpenCL/CUDA/PhysX etc, men hovedkortet setter sine begrensninger. Så entusiaster bør ikke spare på hovedkort når det gjelder muligheter for utvidelser, og spesielt slike tullinger som meg som driver utviklingsprosjekt som kanskje snart trenger oppgraderinger som medfører at hovedkortet til "bare" 1250 kr plutselig medfører ekstrakostnader... Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 "Marshall har sokkel 1155 kombinert med Intels P67-brikkesett" Mener vel 1156 ? : ) Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 "Marshall har sokkel 1155 kombinert med Intels P67-brikkesett" Mener vel 1156 ? : ) Nei, 1155 er den nye sokkelen for Sandy Bridge. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Å ja, har ikke fulgt med så mye i siste. Så det så litt merkelig ut først Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Når er det dette fine kortet kommer i butikkene da tro? Og hva blir prisen? Hvilket av de tre kortene? Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Når er det dette fine kortet kommer i butikkene da tro? Og hva blir prisen? Hvilket av de tre kortene? Det var Big Bang Marshall for Sandy Bridge jeg lurte på. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Når man først ikke åpner kortplassende (altså å ikke ha sånn kant på slutten av PCIe-sporet), slik at man kan ha feks 16x-kort i 4x-slotter. Så er det like greit med 16x-slotter over hele fjøla, man de trenger ikke å ha 16x-båndbredde alle sammen. AtW Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Når er det MSI Lightning kommer i butikkene da? Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå