gisle_gris Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 hei hei! plages litt med en liten ting, jeg har lagd meg ett admin system i php, med det så kan jeg lagge til nyheter osv, men det er en ting jeg ikke får bort, hvis jeg skriver *skrive noen "tuts"* så blir det slik -> *skrive noen "tuts"*. Noen som vet hvordan jeg får fikset det. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Skjønte ikke helt hva du mente... eller dvs., jeg tror jeg skjønte det, men de pilene forvirret meg. Kan du ta det en gang til? Lenke til kommentar
gisle_gris Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 endret det... se oppover Lenke til kommentar
yNx Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Det er nok PHP som automatisk setter fremfor " for å forhindre kluss i koden. Tror du kan fikse det med ereg replace, men det tror jeg noen andre bør forklare. Er ikke så stabil på det... Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 $strVar = stripslashes($strVar); Lenke til kommentar
Neo Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 $strVar = stripslashes($strVar); (Måtte bare finne en bra anledning å bruke dette hysteriske bilde) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå