fsx v1.1 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Er det noen som har erfaring med http://likurg.pl/? kjøpt kjemikalier derfra? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Det ser ut som vi har fått en rakettforsker på forumet? Lenke til kommentar
SirDrinkAlot Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Eller en meth kokk... Men det er jo litt vanskelig å ha erfaringer med en side som ser ut til ikke en gang å ha åpnet enda. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 http://likurg.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=2&Itemid=3&lang=pl Lenke til kommentar
Fish Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Ja jeg har erfaring fra denne siden, og den anbefales. Husk å sjekke at ting du bestiller er lovlige (hvis de er lovlige sjekk kvanta). Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Jeg har erfaring med likurg.pl veldig rimelige priser! god service og overkommelig frakttid (1-3uker) ANBEFALES! Endret 9. januar 2011 av GreenRay Lenke til kommentar
varmit Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Rimelige priser, og god kvalitet på varene. Hyggelig og service-innstilt fyr. Så det er bare å bestille Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Kan man bestille med visa elektron? Skal ikke kjøpe men barer lurer Lenke til kommentar
varmit Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Om du har nettbank kan du betale over dette, sette penger over på kontoen hans. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Det ser ut som vi har fått en rakettforsker på forumet? Ja jeg har navn under super2277 vis du søker i medlemer så får du se osen jeg skule tenne på rakettdysa av og det var en lighter for hadde ikke lunte var 11 år da, så kom det en i tråden og sa "skal du tenne på med lighter?, er du klar over at en kinaputt kan sprenge av deg fingrene?" den tråden ble stengt er lenge siden Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 mens vi snakker om kinaputter ol... IKKE hold fyrverkeri i hånda, det kan eksplodere! snakker erfaring fra Lørdagen, trodde jeg skulle miste to fingre da det smalt! Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Seriøst? :!: Man skal ALDRI!! holde eksplosiver/fyrverkeri i hånda når lunta er tent Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) dobbeltpost PÅ GRUNN AV DISKUSJON.no/nettet er så tregt Endret 13. januar 2011 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Seriøst? Man skal ALDRI!! holde eksplosiver/fyrverkeri i hånda når lunta er tent learning by doing! Men den har aldri eksplodert når jeg har holdt i noe lignende før. BTW: det var den delen av Tanks som skyter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå