Corn Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Er det flere enn meg som elsker tilfeldigheter? Så at en bruker hadde fått et gult kort (Rafael), så jeg gikk inn på profilen og begynte å lete etter hvor han fikk det kortet fra.. Gikk en del sider tilbake, og fant ingenting. Derfor gikk jeg tilbake til profilen hans og fikk vist med meg at han hadde 1.82 meldinger per dag. Av nysgjerrighet måtte jeg sjekke min egen også, den var jo også på 1.82 meldinger per dag! (jeg finner dette meget spesielt) Se forøvrig her for en annen kul tilfeldighet jeg "oppdaget" Lenke til kommentar
laPANTHA Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 En hundrings på at du er 1.82 m høy. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 i scar face sa al pacino fuc.k 182 ganger. Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 hvordan ser en att en bruker har gult kort ? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Du ser det rundt avartaren. Det er blandt annet flere i gamer seksjonen som har fått gule kort. (Det er kanskje og forvente?) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Hva betyr dette gule kortet ??? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 sikkert som i fotball to gule og du er ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå