Audiosun Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg skal inn på PKK snart med min Audi 80 91 mod. Den ble med på flyttelasset til forrige eier fra USA, dermed er den i amerikansk utgave. Den har blandt annet parklys/markeringslys i blinklysene fremme. Den gamle kjerringa som eide bilen før meg hadde visst fått hjelp av noen til å "fjerne" disse. De hadde bare kuttet noen ledninger og laget elendige skjøter for at resten av lysene skulle virke. Da disse skjøtene var så dårlige og nærlysene mine sviktet ganske ofte, fikset jeg det tilbake til orginal stand. Så jeg lurer på om noen vet hvilken feil dette blir registrert som? 1 eller 2? (Eller er de ikke så strenge på dette lenger, har sett en del nye biler med dette) Virker også som høyre nærlys spreder for høyt, har ikke fått sett på justeringsmulighetene på det enda, da det frister lite med å skru i det været som er ute. Hvilken feil vil dette gi? Slik jeg har forstått det, så kan man ha et visst antall 1'er feiler og få godkjent. Men det er nok med bare en 2'er feil til ikke godkjent? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg hadde feil lysjustering på en bil og fikk 2, men kommer vel an på hvor mye feil det er. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Ulovlige lykter er 2. Om de er tilkoblet eller ikke skal egentlig ikke ha betydning, det er ulovlig uansett, men mange kontrollører ser ikke forskjell på ei billampe og et lysrør uansett.. så med minde det står og lyser, så blir det ikke sett. Endret 8. januar 2011 av gxi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå