KenBjork Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Hei Min første smartphone, så kan ikke noe fra før. Så har støtt på ett par ting jeg ikke får til. 1) -Har lagt til bilde på noen kontakter, blant annet fruen. Men bildet kommer ikke opp når hun ringer meg... Bare ett std ikon og navn. 2) -Trykker på E-post ikonet, velger andre og prøver å legge inn hotmail eposten min. Men det får jeg ikke til.. 3) -Er det mulig å fjerne det std nettleser ikonet på startlinja ned i høyre hjørne? Likte Dolphin Hd nettleseren og kunne tenkt meg å bytta ut til den dit istedet. Tror det var det hele, mulig det kan bli noen spm til etterhvert. Hvertfall godt fornøyd med teamviewer fungere fint på mobilen. Endret 8. januar 2011 av KenBjork Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 1) Noe usikker her da jeg ikke har opplevd samme problemet selv. Er det andre som opplever samme problemet? 2) Jeg opplevde ikke noe problemer da jeg registrerte min hotmail på heroen. Sjekk disse linkene og se om du blir noe klokere: http://www.droidforums.net/forum/droid-general-discussions/76104-hotmail-android-finally-good-way.html http://androidforums.com/g1-support/2054-android-hotmail.html Google er forøvrig din venn her 3) Tror du må ha en annen Launcher for å få til dette da standardmenyvalgene på den linja er låst fast (correct me if I'm wrong). Launcher Pro er et anerkjent verktøy som mange brukere sverger til. Sjekk ut "android homescreen/lockscreen" tråden her på forumet for div. muligheter Lykke til! Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 1) -Har lagt til bilde på noen kontakter, blant annet fruen. Men bildet kommer ikke opp når hun ringer meg...Bare ett std ikon og navn. Dette har løst seg nå, vet ikke om det er jeg som har endret noe eller om det er telefonen selv som har oppdatert/fikset seg selv. Hvertfall visest bilder nå. 2) Jeg opplevde ikke noe problemer da jeg registrerte min hotmail på heroen. Sjekk disse linkene og se om du blir noe klokere: http://www.droidforu...y-good-way.html http://androidforums...id-hotmail.html Skal lese over når jeg får mere tid, så takk for linker hvertfall. Googlet meg frem til noen opplysninger før jeg laget tråden, det er da disse jeg har testet: Incoming Server: pop3.live.com Incoming Port: 995 SSL Encryption: yes Outgoing Server: smtp.live.com outgoing port: 25 Authentication: yes TLS Or SSL: yes Telefonen sjekke serverkontakt (tror jeg det var) hvertfall noe, og den gikk videre til utgående opplysninger og det var under sjekk av utgående sjekk feilet mener jeg huske. 3) Tror du må ha en annen Launcher for å få til dette da standardmenyvalgene på den linja er låst fast (correct me if I'm wrong). Launcher Pro er et anerkjent verktøy som mange brukere sverger til. Sjekk ut "android homescreen/lockscreen" tråden her på forumet for div. muligheter Det er ok, er ikke så rasende viktig.. bare at det hadde vært fint IOM jeg ikke bruker std leseren så da bli ikonet på den "oppgavelinja" overflødig. Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 3) -Er det mulig å fjerne det std nettleser ikonet på startlinja ned i høyre hjørne? Likte Dolphin Hd nettleseren og kunne tenkt meg å bytta ut til den dit istedet. ja det er mulig. Åpne hovedmenyen, trykk på menytasten (fysisk tast helt til venstre), velg "flytt elementer" og dra ønsket ikon der du vil ha det. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Jøss. tusen takk. Supert da var det i boks også. Jeg har vært inne på det nesten selv ser jeg, for har hatt menyen opp, men prøvde å ta bort ikonet først. Mens nå dro ikonet jeg ville ha der, over "googlebobla" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå