Gå til innhold

Hva ville du rådet Kenny Dalglish til?

YNWA32

Anbefalte innlegg

Kenny Dalglish er vår nye manager og trenger dine råd!

kennymontage.jpg

Vi skriver Lørdag 8.januar 2011 på kalenderen og Liverpool FC har fått en ny midlertidig manager. Roy Hodgson har fotlatt oss og valget som erstatter som ble spådd av meg selv og flere for rundt en uke siden falt på en midlertidig løsning frem til sommeren med Kenny Dalglish ved roret.

Spillerstallen er den samme som når Hodgson styrte, men forhåpentligvis vil det bli gitt noen midler til spillerkjøp / lån i overgangsvinduet for vår nye manager.

Hvilke råd vil gi Kenny i forhold til ny førsteellver og for overgangsvinduet?

Endret av YNWA32
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kenny Dalglish burde absolutt hente tilbake Insua fra utlån og få inn en klassisk ving med fart og innleggsfot. Utover det så skulle jeg gjerne sett salg av Konchescky, Kyrgiakos, Poulsen og Jovanovic. Ersatterne burde alle gå inn og kunne heve nivået på vår match tropp.

Gå for 4-4-1-1 med N`Gog som backup for Torres og Pacecho som backup for Gerrard på de øverste plassene. Valget for formasjon er rett og slett fordi Liverpool sin tropp er bygget opp med tanke på Gerrard som hengende spiss og vi har ikke materiell til å spille "ren" 4-4-2. Det blir altfor tynt med rene spisser.

Sentralt blir det da Lucas og Mereiles med J.Cole, Maxi, Kuyt, Babel som kan rulere på kantene.

Sats på Agger som første midtstopper, ruler på de 3 andre utifra motstander. Carragher kan ikke spille like fast som han har gjort. Kyrgiakos burde spille kampene mot veldig fysisk spillende lag som Blackburn, Stoke, Bolton etc.

Av de spillerne Liverpool har vært linket til iløpet av de siste 6 månedene skulle jeg gjerne sett Scott Parker, Gary Cahill, Ashley Young ersatte spillerne jeg listet som klare for salg. Engelsk blod inn i troppene, samt spillere som kjemper og blør for drakta er det vi trenger. Her finnes det få bedre en Scott Parker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fortsetter han som i dag, så kommer jeg til å si meg fornøyd. Bra laguttak, byttene kommer på fornuftige tidspunkt (selv om de ikke fikk mye innvirkning akkurat i dag). Det han sier i media er fornuftig og saklig. Og utstrålingen hans er fantastisk (jf. bildet under).

Han ble kastet til ulvene i dag, og vi kom fra det med æren i behold. Nå er det bare å få satt sitt preg på laget så fort som mulig. Kampprogrammet er tett, men jeg synes vi så tegn til bedring i et par essensielle ting allerede i dag (innsats, glød osv.) og nå er det bare å jobbe videre. Kampen i dag var, sett bort fra resultatet, en hederlig forestilling, og vi kjempet bra. På mange måter tror jeg det var det beste vi kunne håpe/forvente på så kort tid. Helle klubben og alt rundt virker allerede mer samlet, og forhåpentligvis kan alle fortsette å dra i samme rettning. Kanskje vil vi se resultater allerede mot Blackpool og Everton. Det er lov å håpe!

kenny2_4d29d6732b4da905346911.jpg

THE KING IS BACK!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...