tomsi42 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Ettersom Ole_Gunnar var innom Tigerstaden, ble det et lite spontant-treff i dag. Det ble litt shopping på FotoVideo, litt fotografering, og en solid porsjon varm sjokolade på Bristol. Her er mine bidrag ... Hjemmekoselig Fargerike fottøy I himmelen kaian i aksjon (med nytt objektiv) Den åpne kirke? Svenskehets Ole_Gunnar i farta (med nytt kamera) Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Hei, Det var et godt initiativ. Jeg klarte å styre unna å kjøpe noe på Fotovideo, jeg sparer det til neste ukes Fotomesse. Her noen av mine bilder, alle tatt med Panasonic GH2 og 45mm Leica-objektivet: Lysekrone i fokus Jeg tok også et bilde av lysekrone ute av fokus. Gammel sykkel Hammersborgtunnelen Bildene i større filer og flere bilder finnes i mitt Akam Photowalk Smugmug-galleri. Endret 8. januar 2011 av Bykatt Lenke til kommentar
kaian Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Bra initiativ på kort varsel som med kjapp respons ble til et hyggelig treff! Fine bilder dere har over her, jeg er forsåvidt fornøyd med nytt objektiv, men bibble retter ikke linjene, det er litt dumt Finner nok snart ut av det... Akamstim Bristol kan skjokolade! Kjent smed Bare filla igjen Kult at det er både godt planlagte og spontane treff! Endret 8. januar 2011 av kaian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå