tarjei Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hei Jeg kjøpte nettopp Samsung Galaxy 551 på cdon.no. Produktbeskrivelsen sier: "... Androidmobil med et fullverdig fremskyvbart tastatur med æ, ø og å.". Mobilen jeg fikk tilsendt har svensk tastatur. For å taste f.eks. bokstaven ø må jeg holde inn O-tasten i nesten ett sekund, deretter taste høyre piltast, deretter ok-tast. Omtrent tilsvarende gjelder for æ og å. Dette fører til at det går raskere å skrive på det norske tastaturet på touch-skjærmen. Dermed er hele poenget med å kjøpe en klumpete mobil med fremskyvbart tastatur borte . Jeg skrev melding til kundeservicen til cdon.no og fikk melding tilbake (på svensk!) om at hvis dette ble tungvint kunne jeg eventuelt bruke "telefonens automatiska ordlista" eller "telefonens on-screen tangentbord". Er det noen andre som har kjøpt galaxy 551 og fikk norsk tastatur? Hvis det finnes en norsk utgave av mobilen må vel produktbeskrivelsen til cdon.no være villedende og kanskje er da en mulighet for å få returnert mobilen og få pengene tilbake ... Lenke til kommentar
SHU Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Har samme problem jeg også. Til og med på Samsungs egne nettsider omtales det som tastatur med Æ, Ø og Å. Finnes det noen måte å omdefinere noen av tastene til norske bokstaver? Lenke til kommentar
Nortonis Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Sliter også med dette, ble det noen løsning på det til slutt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå