Steinar2k Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Hei hopp. Som dere ser i min signatur så ser dere PC spec'sene mine, det jeg lurte på var om dere her som er så flinke til alt med data og sånn, kunne si et vannkjølingssett som er evig bra og sånn. Ja jeg har da meget lyst å skvise noen ekstra megahertzer ut av min stakkars AMD cp u. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Det aller første du må finne ut er jo hvor mye du vil legge i vannkjøling, og så kikke på de forskjellige nettbutikkene for å se etter hva som kan tilfredsstille din krav.... Lenke til kommentar
picachu Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Ser du mangler festehull rundt cpu på HK og at kabinettet er så lite at Q-Tek anbefaler å ta bort strømforsyningen før du monterer Hovedkortet. Du kan nok støte på plassproblemer er jeg redd. Men ingenting er så galt at det ikke er godt for noe. Du er jo nesten tvunget til å radiatoren på utsiden av maskinen, så da er det vel bare å gå for den største du finner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå