Teardrop Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hei, Når jeg treffer en søt (som jeg synes er søt altså) person f.eks. på et utested så sliter jeg sånn med å finne på noe å si for å få kontakt. Blir nesten jernteppe. Dersom vedkommende tar kontakt med meg og innbyr til en samtale er det ikke noe problem. Men det skal jo litt til da, kan ikke bare vente på at andre skal ta kontakt med meg. Det som er merkelig er at ellers så vet jeg stort sett hva jeg skal si, har jo lest litt sjekkelitteratur osv. så jeg kan da noen replikker, men akuratt i situasjonen så er det helt tomt. Noen som har noen råd, eller kjenner seg igjen? Selv om jeg kan replikker eller finne på ting å si så hjelper det ikke når det blir borte når jeg trenger dem:( Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Du har feil innstilling. Gutter som er ute på sjekkeren og er uerfaren lykkes aldri. Drar du ut for å ha det gøy og gir litt blaffen i akkurat det med å sjekke men ønsker å treffe nye mennesker så vil du lykkes mye bedre. Fasitt : Ikke tenk så mye på sjekkinga og heller prøv å bli kjent med folk. Endret 8. januar 2011 av Malvado 4 Lenke til kommentar
Teardrop Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 Du har feil innstilling. Gutter som er ute på sjekkeren og er uerfaren lykkes aldri. Drar du ut for å ha det gøy og gir litt blaffen i akkurat det med å sjekke men ønsker å treffe nye mennesker så vil du lykkes mye bedre. Fasitt : Ikke tenk så mye på sjekkinga og heller prøv å bli kjent med folk. Men hvordan kan jeg da treffe nye mennsker (som jeg vil ha noe å gjøre med)? Jeg synes ofte ikke det er så gøy i det heletatt. F.eks. når jeg drar ut alene og bare blir sittende for megselv og drikke. Kan jo danse om musikken er brukbar, men det virker som om det blir skjeldnere og skjeldnere... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Poenget er at du skal dra ut på byen og ta kontakt med folk og ha det gøy , men ikke dra på byen med innstillingen at nå skal det sjekkes. De fleste jeg kjenner som driter seg ut gjør noe alla : *Setter opp helgeplan med at nå skal det festes og pules. *Drikker en del alkohol for å varme seg opp og blir litt tøff. *Drar inn på utested x og drikker litt ekstra for å få varmen , blir kanskje litt spydig. *Begynner å prate med kjerringer og sier akkurat det man ikke skal, feks blir du med og puler , eh på nachspiel? Og selvsagt, så har du gjengen som prøver å være kule da som bare hopper rundt, lekeslåss med andre gutter for å tøffe seg og lager kvalm for alle andre... Dra heller ut på byen for å bli kjent med folk, ha det litt gøy og kanskje treffes senere om du synnes folk er trivelig, få til flyten med å prate med folk og ikke vær redd for hvem du snakker med, poenget er jo å ha det gøy. Endret 8. januar 2011 av Malvado 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Veldig enig med Malvado her. Målet er å ha det gøy, og la ting gå som det går. Anbefaler også å gå ut sammen med noen andre. Da blir ting mye lettere. Kanskje dere ser noen dere har lyst til å bli kjent med, så går dere bort til dem og begynner å snakke. Her har du en god samtaleåpner: "Hei". Funker hver gang. Som regel svarer motparten "hei" tilbake, og da er du i gang. Igrunn så spiller egentlig ikke så stor rolle hva du sier, så lenge det ikke er helt på jordet, eller støter vedkommende. Om du prater med jenter så fokuser heller på hvordan du sier det, istedenfor hva du sier. Fokuser også på holdingen din. Smil til de du møter, og vær positiv. Du skal få de snakker med til å føle seg bedre. Vær åpen og ikke vær redd for hva andre mener om deg. Gjør akkurat det du føler for og ha det gøy. Endret 8. januar 2011 av kammizez Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg mener disse kara har forstått det (ingen standard PUAs): http://www.godevibber.no/produkter/boker/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå