graks Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 en kompis av deg skal få modifisert xbox sin slik at den kan spille pc,gc og ps2 spill.går det ant og få moddet på xbox sin slik at man kan spille alle typer spill på den også fra andre consoller? Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Er du seriøst dum? Tror du virkelig en xbox klarer og emulere PS2 og GC og Dagens PC spill ? Det er ikke mulig og kommer aldri til og bli mulig. Men Playstation 1, Nintendo 64 og andre eldre maskiner får du emulatorer for til xbox Lenke til kommentar
graks Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 jeg synes det hørtes helt rart ut at man kunne spille ps2 og gamecube spill på xbox,men vennen min hannes kompis som skulle utføre modifisering sa at det gikk ant så jeg måtte høre om det hadde kommet en ny modifisering til xbox som jeg ikke har fått med meg Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Les litt på www.xbox-scene.com du Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 jeg synes det hørtes helt rart ut at man kunne spille ps2 og gamecube spill på xbox,men vennen min hannes kompis som skulle utføre modifisering sa at det gikk ant så jeg måtte høre om det hadde kommet en ny modifisering til xbox som jeg ikke har fått med meg hadde bare livet vært så vel, alle spille man ønsket seg på en konsoll... hater når jeg diskuterer med stae kompiser som jeg VET har feil. Holdt på å hoppe på en i vilt raseri etter en times lang diskusjon om Obi Wan fikk tittelen Master eller ikke. (han fikk det ikke) Lenke til kommentar
Laman Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 hehe...kjenner til det du..... Lenke til kommentar
nord Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 hihi, hadde en stor diskusjon om det var mulig å få bredbånd her.. men det er det ikke så lenge alle sitter på ræva og gir ****** bygde norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå