Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Online billett tjeneste - Noen anbefalninger?

Anbefalte innlegg

heisann! Jeg lurte på om noen har noen gode erfaringer og anbefalninger til troverdige og gode "online event registration" tjenester på internett. Det er ikke det at jeg ikke finner nok av tjenestene, men bankinformasjon er sensetiv info, og det er heller vanskelig å finne gode "bevis" på at tjenestene jeg finner er troverdige...

jeg har allerede vært innom " http://www.guestlistapp.com ", som blant annet "Dinside" skrev en anmeldelse av. De virker i hvertfall troverdige nok, men de tar dessverre 2% av inntektene av hver billett... Noe jeg helst ville unnvære. Billettintektene er jo nemlig hovedinntekten til arangementet..

Takker på forhånd for tilbakemeldinger!

- Themecreator

P.S. Var veldig usikker på hvor jeg skulle plassere dette emnet, så føl deg fri (mod/admin), til å flytte emnet til et annet sted..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, 2% er faktisk ikke så mye... Jeg vurderte billettservice, men det virket som om de prioriterte større arrangementer... Jeg fant i hvertfall ingen lett tilgjengelig "lag et arrangement" knapp, men det hadde jeg vel ikke forventet heller ^^, Billett service er nok dyrere uansett (?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...