Gå til innhold

kan noen hjelpe OC av radeon 9500?

cdrom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en amd som idler på 34c så det forteller vel at jeg har ganske god gjennomlufting i kabbiset. Når jeg tar på ribba til skjermkortet er den litt varmere enn ribba til cpu'en. Kan noen ut i fra dette si hvor mye jeg kan klokke skjermkortet og hvordan?

Kan noen si meg hvordan jeg klokker med et slikt program :)

Lenke til kommentar
Jeg har en amd som idler på 34c så det forteller vel at jeg har ganske god gjennomlufting i kabbiset. Når jeg tar på ribba til skjermkortet er den litt varmere enn ribba til cpu'en. Kan noen ut i fra dette si hvor mye jeg kan klokke skjermkortet og hvordan?

www.alex100.pointclark.net (PS: denne siden funker ikke med alle. vet ikke hvorfor)

men anyway, viss den funker: da finner du en guide på "guides". der står det om hvordan du klokker et 9700 np i Rage3d Tweak og hvordan du går fram.

Lenke til kommentar

www.alex100.pointclark.net (PS: denne siden funker ikke med alle. vet ikke hvorfor)

men anyway, viss den funker: da finner du en guide på "guides". der står det om hvordan du klokker et 9700 np i Rage3d Tweak og hvordan du går fram.

Alle de andre sidene funker unntatt den du nevnte :-? Kunne du ikke bare ha kopiert teksten inn på forumet her da?

Lenke til kommentar

Jeg fikk din pm :p

Da er det vel ingen grunner til ikke å bare sette i gang.....

Bare et lite spørsmål til: hvordan vil varmeutviklingen bli, når vet jeg at jeg har klokket nok til at skjermkortet ikke tar skade?

Lenke til kommentar

Takker for mange fra spesielt alex100.

Nå har jeg klokka til litt under grensen der gpuen ble for varm -og jeg fikk artifacts. Nå kjører jeg (safer jeg) på 373.5/315 og får 5340 i 3dmark 03 (jeg hadde 4220 før klokking).

Det er vel helt kurant?

Lenke til kommentar

Nå har jeg klokka til litt under grensen der gpuen ble for varm -og jeg fikk artifacts. Nå kjører jeg (safer jeg) på 373.5/315 og får 5340 i 3dmark 03 (jeg hadde 4220 før klokking).

Det er vel helt kurant?

både klokkingen din og 3dmark03 scoren din er svært bra. spesielt for å vere et 9500 np kort. bruker du standard kjøling?

Lenke til kommentar

Det er vel helt kurant?

både klokkingen din og 3dmark03 scoren din er svært bra. spesielt for å vere et 9500 np kort. bruker du standard kjøling?

Ja, jeg gjør faktisk det......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...