Cuneax Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Toshiba planlegger å lansere nye og større brillefrie 3D-TV-er internasjonalt. Les mer Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Kommer like etter CES 2012 med andre ord Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Er disse tv'ene helt brillefrie, en trenger ikke engang slike briller som kino'ene bruker? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Ja, ikke noe briller i det heletatt. Lenke til kommentar
GA Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg var å så på disse på CES i går, og ble ikke imponert i det hele tatt. Man måtte fortsatt finne "sweet spot" for at det skulle fungere greit, bare 10-15 cm utenfor så ble det uskarpt. Selv når man fant "sweet spot" så var det ikke veldig imponerende dybde i bildet og ganske mye "cross talk". De trenger nok 3-4 år til før det blir like bra som 3d med briller. Lenke til kommentar
magb Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 "Man kan nå røre på hodet uten å ødelegge bildet" Yey!! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Til disse prisene kunne de like gjerne brukt oled også. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg var å så på disse på CES i går, og ble ikke imponert i det hele tatt. Man måtte fortsatt finne "sweet spot" for at det skulle fungere greit, bare 10-15 cm utenfor så ble det uskarpt. Selv når man fant "sweet spot" så var det ikke veldig imponerende dybde i bildet og ganske mye "cross talk". De trenger nok 3-4 år til før det blir like bra som 3d med briller. Jeg tipper maqn aldri får det like bra som med briller, om man skal begrense seg til en flat skjerm som kilde, som dagens TVer har. Jeg har rett og slett vanskelig for å se hvordan, hvordan skal man få sendt forskjellig bilde til hvert øye, uten briller, og dette skal fungere over en bred vinkel? AtW Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg har rett og slett vanskelig for å se hvordan, hvordan skal man få sendt forskjellig bilde til hvert øye, uten briller, og dette skal fungere over en bred vinkel? AtW Er det jeg også har vanskelig for å skjønne, og de må gjerne lage noe med passive briller lik det som brukes på kino. Den type briller er jo "litt" billigere enn aktive briller, og jeg for min del kan leve med slike briller når jeg en gang i blandt ser en 3D film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg