Gå til innhold

Boxershorts med microfiber


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

What he said.

 

Microfiber brukes til klær og håndduker til alt mulig rart. Carbonfiber brukes til at fra fly til F1 biler mm. Mens microfiber er mykt og bøyelig som færdig produkt så må karbonfiber "lakkes" over med epoxy for å gjøre det hardt som det skal være.

Endret av Mr. A
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, begynte å lure på om det var noe spesielt jeg hadde gått glipp av :p

 

Edit: UnderArmour har vel det du ser etter? Jeg har en trøye fra dem som er utrolig digg..

Har sett litt på hjemmesiden tl UnderArmor og de har akkurat det jeg ser etter. Hvilke nettbutikker (eller vanlige klesbutikker) selger dette merket? Har funnet litt på Torshov Sport sin nettbutikk, men uten det finner jeg ikke noe.

 

 

UnderArmor Men's HeatGear 9" Long Boxerjock

 

 

Lenke til kommentar

Du kan jo alltids bestille fra nettet. Har ikke sett det her i Norge, mulig army shop eller NFM har noe?

 

Fant Better Bodies i Oslo, Comet Sport og All American Sport i Lillestrøm samt Joggen Sport i Drammen.

 

 

UnderArmour hadde en liste over butikker i Norge.

 

 

 

Edit: Ser ut som Gymgrossisten har produkter fra UnderArmour, men de har vist ingen boxershort fra dem. Dette produktet de har er egentlig en shorts.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du kan jo alltids bestille fra nettet. Har ikke sett det her i Norge, mulig army shop eller NFM har noe?

 

 

 

 

Prøvde nå nettopp å bestille direkte fra UnderArmour. Avbryt når jeg så på fraktprisen. Hadde tenkt først å kjøpe kun 1 par i tilfelle og frakten ble dobbelt så dyr som selve varen jeg skule bestille. Tror neppe jeg blir å bestille et par boxershort der for 200kr for å måtte betale over 500kr med frakten.

 

Problemet er at de som selger dette merket i Norge bare har en brøkdel av UnderArmour sitt sortiment og ingen har det produktet jeg ønsker å kjøpe. Ser ut som Amazon selger dette merket og det produktet jeg er ute etter og de bruker jo som regel å ha grei fraktpris, men de hadde den ikke på lager.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...