PCJunkie Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Tenkte meg å bytte ut de røde viftene i mitt Lian Li P80R til noen svarte som helst er stille. Trenger fire 140mm og tre-fire 120mm som helst bør være fra samme merke/se like ut. Tenkte på å kjøpe Noctua NF-P14 men etter litt research fant jeg ut at de var for store til å ha i døren, pga man ikke får slidet støvfilteret skikkelig på plass. To av 120mm viftene skal brukes til Corsair H70 som er på vei i posten, resten er til kabinett kjøling. Takk på forhånd om du tar deg tid til å svare. -PCJunkie. Endret 8. januar 2011 av PCJunkie Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Yate Loon, Mist, Fractal Design, Noctua, Scythe og Silverstone er konge Med så mange vifter vil en viftekontroller også være kjekt. Lenke til kommentar
PCJunkie Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 Takk, takk. Visste ikke at Yate Loon hadde 140mm i det hele tatt, får vel google. Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg foreslår også Noiseblocker BlackSilentPro vifter. Finnes i både 140 og 120mm versjoner. Stille som graven, og flytter både luft så vel så bra som den gir et gått statisk press til radiatorer Lenke til kommentar
PCJunkie Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 Så litt på de, akkurat noe sånt jeg tenkte meg, men får man tak i de i Norge? Går sikkert greit å bestille fra performance-pcs eller noe, men vil helst kjøpe fra Norge. Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 fåes kjøpt hos Techbay.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå