Populært innlegg Xecuter Skrevet 7. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. januar 2011 Hva er normal penislengde? Jeg har en penis på rundt 14 cm, og 13 i diameter. Lurer på om dette er lite? Evt, hva er best for damene? Merker de stor forskjell mellom 14 og 20 cm? Klarer folk med 20 cm å tilfredstille fler kvinner enn folk med 14? Så kommer en del skryteposter av penislengde før: Det som teller er cm3/t, altså volum per tidsenhet. :!: 11 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 13 cm i diameter? Stakkars jente. Diameteren på hodet til en nyfødt baby er under 13cm. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 han mente nok omkrets Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=d0D5OWfdyTk Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 13 cm i diameter? Stakkars jente. Diameteren på hodet til en nyfødt baby er under 13cm. Jeg lo. Se for deg en pikk som er 13 cm i diameter og 14 cm i lengde. Da snakker vi ikke pølse, men ballong. Lenke til kommentar
maramd08 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 13 cm i diameter? Stakkars jente. Diameteren på hodet til en nyfødt baby er under 13cm. Jeg lo. Se for deg en pikk som er 13 cm i diameter og 14 cm i lengde. Da snakker vi ikke pølse, men ballong. De er også kjent som en "chode". Mye brukt i sjekkemiljøet som et uttrykk på noen er vell teit. Men betydningen har vært en som har mer bredde enn lengde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå