stoffix Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Jeg har kjøpt en Nokia N8 i går, og stusser litt på ladepluggen som skal i bunnen på telefonen. Den sitter rett og slett ikke skikkelig fast. bare det å legge telefonen ned på bordet etter at jeg har satt inn ladepluggen kan forårsake at telefonen mister kontakt med laderen. Telefonen mister også gjerne kontakt med laderen når jeg plukker telefonen opp ifra bordet igjen. Hvordan opplever dere andre ladepluggen på N8? Endret 12. januar 2011 av cyclo Flyttet undertittel til tittel (undertittel skal ikke benyttes da den ikke indekseres for søk) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Sikker på at den er satt ordentlig inn? De skal helt inn, forbi et lite "hakk". Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg var rimelig sikker, for når to stykker hadde satt inn pluggen og ment at den var helt inne, så trodde jeg at denne telefonen kanskje var slik. Jeg prøvde på nytt nå, litt hardere, og begynte nesten å bli litt småengstelig for å knekke noe inni telefonen, og så plutselig gikk pluggen litt lenger inn forbi det "hakket". det er ikke like tungt å sette inn og ta ut pluggen nå etter den første gangen (virker det som i allefall), så det kan hende det har vært litt "treghet i systemet". Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå