Gjest medlem-140898 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 ey baba, du er en av dem som kan IKKE uttale noe om det. Chelsea med sine spilleren, fyfaen. Drogba, Terry, Cole, osv osv osv. GFTO Jeg mener det ikke er så lurt å si det så direkte som Walcott gjorde. Det ekke lurt å si det til media. Forresten, så er jeg selv en blodfan av arsenal Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Er jo bare fair play å innrømme at han filma. Stjerne i boken hos meg i hvert fall. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Håper eg aldri ser en like dårlig utgave av Arsenal som det eg såg idag. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/leeds-hadde-arsenal-i-kne-3383106.html Lenge siden jeg har sett så dårlig skribent arbeid før. Skulle tro vi ikke så samme kamp! Utrolig irriterendes at vi må ut i omkamp i dette trange kamp programmet. Men all creds til Leeds for å klare å jobbe så hardt igjenom hele kampen og til Casper for førsteklasses keeper arbeid! Ser uansett ut som Cesc begynner å få formen sin tilbake. Stor kamp i dag og viser nok en gang hvor mye han betyr for Arsenal. Hever det nesten ekkelt mye 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Leeds ass. Kødder ikke med de.... Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Er jo bare fair play å innrømme at han filma. Stjerne i boken hos meg i hvert fall. Hva vis det hadde vært utslagsgivende, hadde blitt opptøyer hos Leeds-fansen da. Men han skal ha kudos for å ha innrømmet det i ettertid, i motsetning til Berbatov i dag. 2 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Hva vis det hadde vært utslagsgivende, hadde blitt opptøyer hos Leeds-fansen da. Men han skal ha kudos for å ha innrømmet det i ettertid, i motsetning til Berbatov i dag. Da hadde han fått ett minus i boken, liker ikke filming. Blir kvalm av Berbatov når han sier at det selvfølgelig var straffe. Endret 9. januar 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Har ingenting å si om han faktisk vant en straffe eller ei når det gjelder filminga, det skal gi like mye "minus i boken" uansett utfall. Når det gjelder Walcott igår så er det kvalmt, men første gangen jeg har sett det av gutten. Håper det blir den siste, selv om jeg tviler.. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg syns det er mye verre når det er utslagsgivende enn når det ikke har en dritt å si. Det er synd å si det men siden terskelen for straffespark er så forbanna lav er filming kommet for å bli. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Det er synd å si det men siden terskelen for straffespark er så forbanna lav er filming kommet for å bli. På hvilken måte er terskelen for å gi straffespark lav? Jeg ser ganske ofte at det ikke blir blåst for klare straffesituasjoner, faktisk oppstår dette i omtrent hver kamp. Med en gang noen begår samme handling utenfor sekstenmeteren, så blir det umiddelbart dømt frispark. 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 På hvilken måte er terskelen for å gi straffespark lav? Jeg ser ganske ofte at det ikke blir blåst for klare straffesituasjoner, faktisk oppstår dette i omtrent hver kamp. Med en gang noen begår samme handling utenfor sekstenmeteren, så blir det umiddelbart dømt frispark. Fordi i noen situasjoner der det såvidt er kontakt blir det dømt straffe. Dette avhenger selvfølgelig av hvem som dømmer (ukonsekvent dømming), men generelt sett skal det svært lite til for å få et straffespark, f. eks. Berbatov i dag. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Det er synd å si det men siden terskelen for straffespark er så forbanna lav er filming kommet for å bli. På hvilken måte er terskelen for å gi straffespark lav? Jeg ser ganske ofte at det ikke blir blåst for klare straffesituasjoner, faktisk oppstår dette i omtrent hver kamp. Med en gang noen begår samme handling utenfor sekstenmeteren, så blir det umiddelbart dømt frispark. Kan jo si dete så enkelt, hvor ofte får man utd straffe på old trafford i forhold til motstanderen? Det er altfor ofte. Terskelsen senkes uten tvil når det ganger Chelsea og Man utd 9 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 ▲ Amen to that. Håper united spillere forsetter med filmingen så de kanskje får en sjult straff som Arsenal fikk etter Eduardo situasjonen i fjor. Tror vi var oppe i noe sånt som 9-10 klare straffe situasjoner som ikke dommerene turde blåse på. På OT trenger bare supporterene rope straffe så får de det. Kvalmt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Patetisk... Spesielt etter en enda mer soleklar filming fra en av deres egne på emirates. Den var så klar at han til og med måtte innrømme det?? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Og så klar at han til og med ikke fikk straffe for det For de blåser aldri straffe på Emirates... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Nei man får aldri straffe der. Arsenal er selvsagt det eneste storlaget som alle dommerne er imot.... Og så klar at han til og med ikke fikk straffe for det Det er jo disse man må innrømme Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 1. De beste lagene har ballen mest og de er oftere i motstanderens boks. Man trenger derfor ikke å være atomforsker eller å trekke spesielt kompliserte slutninger for å fatte hvorfor det da statistisk sett blir flere straffespark for United på OT enn for motstanderen. Jeg er villig til å vedde mye på at United er det laget i PL som også snytes for flest straffespark. 2. Chamack vs Birmingham Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 1. De beste lagene har ballen mest og de er oftere i motstanderens boks. Man trenger derfor ikke å være atomforsker eller å trekke spesielt kompliserte slutninger for å fatte hvorfor det da statistisk sett blir flere straffespark for United på OT enn for motstanderen. Jeg er villig til å vedde mye på at United er det laget i PL som også snytes for flest straffespark. 2. Chamack vs Birmingham Støttes Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Skal vi like greit diskutere returoppgjøret i denne tråden? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ja, hvorfor ikke? Syntes vi har opparbeidet en fin stemning i denne tråden så det ville vært synd å ødelegge den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå