Gå til innhold

FAC: 08.01.2011 Arsenal v Leeds (+ returkampen 19.01)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

Skuffende kamp. Omkampen spilles mellom bortekampen mot West Ham og hjemmekampen mot Wigan, så det er ingen krise.

 

Nei, ikke hvis Wenger topper laget.

Lenke til kommentar

@Vestaa: Enig i at Shava ikke var optimal. Han burde sendt oss i ledelsen, hadde mange dårlige touch, men han var pakket inn av minst 3 Leeds-spillere gjennom hele kampen. Av hele vår startende angresrekke var han den beste (ikke at det sier mye), og var involvert i mye.

 

Når det gjelder Bendtner så er det ikke hans feil at han blir puttet ut på vingen. Han spilte dessuten gjennom Walcott i forkant av straffesituasjonen. Slutt å være så overkritiske. Leeds, spesielt i cupen, er langt i fra noe walkover-lag. De spilte veldig kompakt og samlet i dag og fortjener skryt. De imponerte meg mer enn City gjorde på onsdag for å si det sånn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Arshavin var like godt markert som de andre to på topp, og alle tre bidro like mye til et ufarlig, ufokusert og uorganisert angrep. Blir frustrert når han ikke gidder å ta de nødvendige løpene både fremover og bakover i banen, samt hans manglende evne til å holde ballen i laget.

 

Er litt sjokkert over at ingen på banen (før Cesc byttet) gidder å ta ansvar. Vi trenger en ledertype inn i laget, fordi å spille uten fokus slik som i dag går ikke.

 

MoM: Djourou.

Lenke til kommentar

Hmm, vet faktisk ikke hva jeg håper på. 1-1 her, så tar Arsenal en knepen seier på Elland Road.

Om jeg ikke tar feil er ikke det første gangen du treffer med spådommene dine i det siste :p

Noen ganger er det bittert å ha rett, spesielt når Leeds var så nære seieren. :p

 

Omkamp er vel det siste Arsenal trengte nå. Med utsatte kamper, semifinaler i LC og fullpakket med seriekamper, så var nok ikke dette særlig gunstig.

Lenke til kommentar

Hadde vi startet sånn som dette i dag:

 

Szczesny

 

Eboue - Squillaci - Djourou - Gibbs

 

Song - Denilson

 

Rosicky - Arshavin - Vela

 

Bendtner/Chamakh

 

 

Så er jeg ikke i tvil over at vi ville kjørt over Leeds. Men når Wenger velger å starte med Arshavin ute på kant og Bendtner ute på kanten, så ber man rett og slett om at ting ikke skal fungere.

 

Kjipt med omkamp, men det latterligste av alt var at vi ikke klarte å score et mål i åpent spill.

Lenke til kommentar

Som Torstein nevnte var det på straffesituasjonen som ikke ble gitt. På den som ble gitt holdt han seg på beina og avslutta selv om han ble dratt i skjorta. Minus i boka for å filme, men pluss for å gå ut og innrømme og beklage det, til tross for at ingen har gjort noe oppstyr rundt det. Er ikke hyggelig når spillere på laget ditt filmer, men det skjer med alle lag og man kan ikke gjøre noe med det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Synes du det er virkelig er en pluss i boka og det smartestte , og si: " jeg måtte ty til juksing, sorry folkens".

På hvilke måte er det negativt ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...