Gå til innhold

FAC: 08.01.2011 Arsenal v Leeds (+ returkampen 19.01)


Anbefalte innlegg

Chamakh har virkelig vært en skuffelse. Ser ikke ut til at han forstår spillestilen, og slurver voldsomt med pasningsspillet. Det tok Van Persie drøye 5 min å score, til sammenligning.

Nettopp. Derfor bør Chamakh sitte på benken så lenge Van Persie er spilleklar.

 

Som å sammenligne Messi og Vela. Den ene er klart bedre enn den andre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Chamakh har virkelig vært en skuffelse. Ser ikke ut til at han forstår spillestilen, og slurver voldsomt med pasningsspillet. Det tok Van Persie drøye 5 min å score, til sammenligning.

Nå er det litt lettere å score med Fabregas på banen enn Arshavin også da. Synes egentlig Chamakh gjorde en grei jobb idag jeg. Bedre en Bendtner.

 

Men selvfølgelig:

 

Chamakh < van Persie

Lenke til kommentar

hva gjør bendtner på banen? Borsett fra assisten sugde han ræv. Slurver alltid bort ballen og skal drible seg forbi 5 mann hver gang.

Ser ikke helt hvordan du kan kritisere Bendtner uten å nevne Chamakh. Fyren var ræv idag og brant en kjempesjangse.

 

Når det gjelder Bendtner så må folk forstå at han aldri kommer til å være MOM i en slik kamp så lenge han starter på vingen. Latterlig av Wenger egentlig.

 

Denilson og Song var begge to veldig "ok" idag, når jeg sier OK så er det for å ikke skryte for mye, da det tross alt bare er Leeds :)

Lenke til kommentar

Du har altså gitt opp diskusjonen? Du har ingenting å komme med, bortsett fra at det jeg sier er bullshit?

 

Jeg spør deg, er ikke Leedsfansen kjent som en av de største gjengene med cunts som går på jord i England? Jo.

Er ikke Leeds kjent for å være et lag som spiller drittfotball, spesielt under Revie? Jo.

Det kan du egentlig spørre hvem som helst om.

 

Jeg har aldri vært i Leeds, og håper at jeg slipper å gå til den forbanna byen, noensinne.

Men jeg kjenner folk som har reist over, ganske mange faktisk. Tror det var rundt 20 stykk fra bygda mi over på opprykk ifjor, og mange av de reiser regelmessig. De skryter konstant over alt livet som er der borte, og at Leeds fansen er de eneste i England som enda vet hvordan det er å være supporter. De vinkler det positivt, alt annet av fans ser det som det er. Et forbanna hull som vi godt kunne vært foruten.

du må da selv se at det du skriver er usaklig. voks opp. tydelig du har store mangler på forståelse. Dirty Leeds kom av andres supporteres misunnelse til Leeds`s suksess. Spør en litt eldre gooner om Leeds ikke var det beste på 1970-tallet. Hvilken rett gir det deg å kalle andre for cunts?

 

Dessverre er du bare en av mange glory hunter supportere som ødelegger alle saklige fotball-faglige diskusjoner her på forumet

Lenke til kommentar

Tydeligvis at du er en historieløs person som enten følger Leeds for å skille seg ut å virke som en bedre supporter en andre, for du støtter jo et dårligere lag, eller så har du vokst opp med Leeds i mormelka og har aldri tatt deg tid til å finne ut noe om historien til klubben din, bortsett fra det andre sveiseblinde supportere forteller deg.

Spør en litt eldre fotballsupporter generelt sett om Leeds ikke alltid har vært cunts. Dirty Leeds kom av misunnelse? Keep telling your selv that. Om Leeds var det beste laget på 70tallet forandrer ikke på at de spilte stygg fotball og fokuserte på å sparke motstanderene av banen.

 

Den siste kommentaren din er ren idioti, og grunnen til jeg setter deg i første bås. Kom over deg selv, voks opp og innse at du ikke er bedre enn oss som holder med et lag som ikke kjører seg selv ned i gjørma bare fordi våre lag harn en forhåndsvis suksess.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...