hunerfri Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Kom over dette maleriet på nettet, og veldig nysgjerrig på hva det heter + kunstner. Noen som vet? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Minner litt om Hariton Pushwagner. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Det kan nok minne litt om Pushwagner. Spesielt med tanke på de sterke fargene og alle menneskene, men det er mest sannsynlig ikke Pushwagner vil jeg driste meg til å tro. Han former mennesker og objekter på en litt annen måte, og kjører knallsterke farger hele veien. Det er bare noe som jeg ikke helt får til å stemme med det bildet. Endret 11. august 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Robert Storm Petersen Under bilder i google, har du mulighet til å drag and drop bilder rett inn i søkefeltet. Trenger ikke engang å laste ned bildet. Bildet er som linken over sier laget av Robert Storm Petersen, og heter "Tilbage til naturen" - 1945 Litt gammel post, men det får så være Endret 11. august 2011 av neruen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå