Nakmus Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Vel, første forsøk på et vel.. "seriøst" bilde :!:, så vær snill og ikke døm for hardt Tatt med Canon EOS 550D (standard objektiv) 1/125 F/3.5 ISO-400 Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg liker idéen, men det hadde vært enda kulere om skjermene faktisk inneholdt spill! Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg liker idéen, men det hadde vært enda kulere om skjermene faktisk inneholdt spill! Helt enig der, tok det bare tilfeldig da jeg lekte meg litt med kameraet, så ble det bare sånn det ble x) Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 tok det bare tilfeldig da jeg lekte meg litt med kameraet Det er rimelig tydelig. Typisk snapshot som ikke hører hjemme i bildekritikken. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 tok det bare tilfeldig da jeg lekte meg litt med kameraet Det er rimelig tydelig. Typisk snapshot som ikke hører hjemme i bildekritikken. Må si meg uenig med deg der, sn0dig. Det ble tross alt et godt bilde, og det er jo det som teller, spør du meg. Alt med bildet var tøft, bortsett fra kanskje at det ikke var noen spill på skjermen. Jeg sier 8/10. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 jeg likte fargegjengivelsen i bildet og at bakgrunnen var litt uklar. som nevnt tidligere så hadde det vært bedre om skjermbildet på skjermen hadde vært annerledes. Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Legger til en versjon 2 av bildet. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Nå ser det litt mer ut som 9/10 ja. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Unnskyld, men du kan ikkje sei at dette er 9/10. Det er eit bilete av ein blikkboks framfor ein dataskjerm, med veldig kjedelig lys. Det er urealistisk med såpass kvitt lys på boksen, samtidig er det og meir fokus på boksen enn på sjølve gaminga/skjermane. Når du seie dette er 9/10, må du meine dette er eit av dei beste bileta du har sett, noko som betyr du ikkje har sett mange bilete. Bilete er heilt OK, men det gjer meg ingenfølelsar eller reaksjonar. Det er heller ikkje serlig bra teknisk. Blir respektlaust mot gode fotografar å kalla dette 9/10. [/rage] Når det er sagt så er det eit heilt ok bilete, men eg ville fått med ein som faktisk speler, og fokusert meir på spela enn boksen. Endret 19. januar 2011 av ÅdneD 1 Lenke til kommentar
Itw Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Er urge blitt energi drikke nå? da jeg var ung var det bare brus jo.. Men anyways, langt fra 9\10 score her, er nok enig med Ådned på dennan. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Unnskyld, men du kan ikkje sei at dette er 9/10. Det er eit bilete av ein blikkboks framfor ein dataskjerm, med veldig kjedelig lys. Det er urealistisk med såpass kvitt lys på boksen, samtidig er det og meir fokus på boksen enn på sjølve gaminga/skjermane. Når du seie dette er 9/10, må du meine dette er eit av dei beste bileta du har sett, noko som betyr du ikkje har sett mange bilete. Bilete er heilt OK, men det gjer meg ingenfølelsar eller reaksjonar. Det er heller ikkje serlig bra teknisk. Blir respektlaust mot gode fotografar å kalla dette 9/10. [/rage] Når det er sagt så er det eit heilt ok bilete, men eg ville fått med ein som faktisk speler, og fokusert meir på spela enn boksen. Så du er så fisefin at du kan gå rundt å bestemme hva andre skal stemme? Er du mora mi kanskje? Det kalles smak og behag. 9/10 sier jeg uansett. Og det gjør meg ikke automatisk respektløs mot andre gode fotografer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå