jolly_ Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Det er BARE rød led på t610! FERDIG! Lenke til kommentar
eivindkn Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hvordan kommer jeg meg inn på servicemenyen da? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 tenk vis det er ein blå ogdå da! Lenke til kommentar
tbone Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 hey, nå har jeg lest manualen. (flaut ja) Det står ikke nevnt ett ord om lyset i joysticken. Men jeg shiter i hele greia, jeg har blått lys på mine Logitech Z-340 Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hvordan kommer jeg meg inn på servicemenyen da? < =Joystick venstre > = Joystick høyre >*<<*<* Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 vis man går på service menyen --> servicetester, og går nedover til LED/Belysning, da ser man bare at rød LED blinker. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Bare rød LED. End of discussion.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå