asbkar Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Har aldri sett det blå lyset på min T610, kun den røde lyser på testen i servicemenyen. Ikke noe blått når jeg bruker blåtann. Feil å telefonen tro? SlowScan Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Skal det lyse blått da? Min gjør det heller ikke... Lenke til kommentar
asbkar Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Ok, kanskje bare jeg som har blingsa litt... Fikk for meg at det var en blå lysdiode nedi joysticken også... SlowScan Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 min lyser bøått ved blåtann, grønt som signal på mottak osv Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 gjør den? min bare lyser rødt når d r lite batteri igjen, og den LED er ikke den store, ser den så vidt jo. er det feil? kan man gjøre noe med den? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 jeg er sikker på å ha sett blått, mener jeg å huske. Poster i morgen når jeg får sjekket. Må synke mot Isync i morgen, mobilen er av nå pga lading Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 må ha sett feil, beklager=( Lenke til kommentar
jolly_ Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Er ikke noe blått eller grønt lys på t610.. Bare rødt. Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 du skal nesten være glad om den blå dioden ikke funker når blåtann e aktivert.. Det blå lyset e noge som virkelig irriterer når du skal legge deg og har det mørkt i rommet. Lyser mye mer opp enn det grønne. *gjemmer telefonen under senga under en genser* Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 pleier du å ha på BT hele dagen lang? Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 når en bruker en slik en dings som henger på øret med blåtann så står den på hele dagen ja.. merker ikke noe særdeles stort strømbruk av den grunn heller.. T68i skal ha skryt der Lenke til kommentar
zipz0r Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Den blå led'en skal blinke når bt er aktivert eller ved led testen. Min gjør det Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 min lyser kun rødt ved lite batteri! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Den blå led'en skal blinke når bt er aktivert eller ved led testen.Min gjør det Nope! Finnes ikke no' blå LED på t610... Bare rød. Den blinker når det er lavt batteri, og når den lades. Du snakker om t610 nå, zipz0r? Ikke t68i eller noe? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 min lyser rødt bare når den lades?? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Tbone, har du noen gang ladet den nesten helt ut? Min lyser nemlig bare de ti-fem siste minuttene før det "kollapser". :wink: Lenke til kommentar
tbone Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg har lada den helt ut to ganger. Det er godt mulig den lyste før den kobla ut, men jeg la ikke merke til det. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Viktigste er at den ikke har blå led ihvertfall... :wink: Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 okay, men hvorfor hevder noen at det er blå LED på t610 da? og så står det at det er oxo en grønn LED, er det sant? fordi min lyser bare rødt når jeg ikke batteri igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå