Gå til innhold

Per, Pål og Espen på venterommet i helvete

oab-1966

Anbefalte innlegg

Brødrene Per, Pål og Espen døde og satt på venterommet i helvete og ventet på dommen. Plutselig kom det inn gjennom døren den mest ondskapsfulle, styggeste og den mest illeluktende hurpa du kan tenke deg. Hun var så ondskapsfull at selv Hitler ville virket som en snill søndagsskolegutt i sammenligning. Hun hadde digre vorter i ansiktet, fett og pistrete hår, råtne tannstubber i kjeften, utstående øyne og en ånde mye verre enn lukten av råttent kjøtt. Kroppslukten var tusen ganger verre enn en blanding av dritt og kattepiss. Plutselig runget stemmen til Gammel-Erik: "Per, jeg dømmer deg til evig samliv med henne!" Hurpa tok et solid jerngrep på Per, men hadde ingen sjanse å vri seg unna hennes klør. Pål og Espen satt totalt forskrekket og så da storebroren deres hardt og brutalt ble dratt med av den fæle hurpa. Broren Pål fikk oppleve samme brutale skjebne som Per med ei annen hurpe som var minst like fæl. Espen satt alene igjen så livredd at han pisset på seg da døren for tredje gang var i ferd med å åpne seg. Ut kom Jennifer Lopez. Espen trodde ikke sine egne øyne, han måtte gni seg i øynene og klype seg i armen da han fikk se synet av den vakre og veldreide latinababen foran seg. For tredje gang runget stemmen til Gammel-Erik: "Jennifer Lopez, jeg dømmer deg......"

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Espen er så bælstygg at J.Lo dømmes til evig samvær med ham (på samme måte som Per og Pål fikk to bælstygge berter).

Det er en variant av "Svensken, dansken og norsken skulle se hvem som kunne være lengst i grisehuset", som jeg regner med du har hørt? Hvis ikke, sjekk /spoiler:

Først gikk svensken inn. Han var der i 2 minutter, så feis grisen og svensken måtte løpe ut. Så gikk dansken inn. Han var der i 5 minutter, så feis grisen og dansken måtte også løpe ut.

Til sist kom nordmannen. Etter å ha vært der i 10 minutter, så feis norsken og da måtte grisen løpe ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...