Gå til innhold

Brusvekt

Hanske

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå veide jeg en halvliterflaske. Det var ikke en urge-flaske, men en julebrusflaske. Regner med at den veier ca det samme. Den veide ca 80g. Innholdet ville jeg beregnet til ca 500g i en halvliterflaske.

Så jeg ville regnet ca 600g per flaske. Men husk også at innpakkingen gjelder på totalvekten. Pakken blir veid på posten.

Lenke til kommentar

Vel, hadde jeg vært millionær, skulle brusen min blitt pakket i bomull i en pakke som er pakket i bomull inni en annen pakke, som er "suspended" med gummistrikker midt i bagasjerommet i en bil med Citroens hydrauliske fjæring. Men thats just me ^^

Hvis du pakker inn flaskene i bobleplast og legger i en pappeske, så blir det sikkert helt OK.

Vet forøvrig ikke hvor du får tak i skumgummi. Tror det er dyrt. Evt. kan du rive ut litt fra senga til mor og far ^^,

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ta blodpris for brusen. Urge er dyre dråper over dammen etter "Surge" ble tatt av markedet.

Jepp. Surge og Urge er alikevel ikke helt like. Surge er vel mer grønnlig i fargen, så vidt jeg husker.

Endret av Hanske
Lenke til kommentar

Har ikke smakt vanilla coke :( Og joda, får jo tak i det her og mend et er ganske langt å gå og dyrt.

Kanskje der du bor. Bergen, tror jeg. Dere ligger noen år bak oss oslo-folk :tease: Her får du Dr.Pepper overalt, selv på rema og kiwi. Vanilla coke får du på Deli de Luca, 7-eleven, Narvesen, Meny, Ultra, Ica.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...