Hanske Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg skal selge noen flasker Urge til en fyr på forum i USA. Det jeg lurer på er hvor mye de veier, slik at jeg kan beregne pris på porto. Og finnes det smartpostesker jeg kan kjøpe, og fylle til randen til en fast pris? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 det enkleste vil jo selvsagt være å veie en flaske? du har sikkert en kjøkkenvekt tilgjengelig. Vann veier 1kg per liter, brus veier ca det samme, pluss flasken. her finner du info om postens tilbud til utlandet: http://www.posten.no/Produkter+og+tjenester/Pakker/951.cms Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Takk, men jeg har ingen flasker tilgjengelig.. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 nå veide jeg en halvliterflaske. Det var ikke en urge-flaske, men en julebrusflaske. Regner med at den veier ca det samme. Den veide ca 80g. Innholdet ville jeg beregnet til ca 500g i en halvliterflaske. Så jeg ville regnet ca 600g per flaske. Men husk også at innpakkingen gjelder på totalvekten. Pakken blir veid på posten. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Kan jeg spørre hva fyren gir per flaske? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg håper det er inkl. frakt? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 Nei. Jeg sendte prisliste til han etter å ha ringt posten og spurt. Han godtok det faktisk! Jeg stoler på han også, vi har handlet og byttet med hverandre før. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Nice. God deal det da! Men husk å legge brusen i skumgummi. Urge som er ristet til den er tom for kullsyre smaker dritt Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Hvor får jeg tak i det? Holder det ikke med bobleplast? Endret 8. januar 2011 av Hanske Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Vel, hadde jeg vært millionær, skulle brusen min blitt pakket i bomull i en pakke som er pakket i bomull inni en annen pakke, som er "suspended" med gummistrikker midt i bagasjerommet i en bil med Citroens hydrauliske fjæring. Men thats just me ^^ Hvis du pakker inn flaskene i bobleplast og legger i en pappeske, så blir det sikkert helt OK. Vet forøvrig ikke hvor du får tak i skumgummi. Tror det er dyrt. Evt. kan du rive ut litt fra senga til mor og far ^^, 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Ta blodpris for brusen. Urge er dyre dråper over dammen etter "Surge" ble tatt av markedet. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Ta blodpris for brusen. Urge er dyre dråper over dammen etter "Surge" ble tatt av markedet. Jepp. Surge og Urge er alikevel ikke helt like. Surge er vel mer grønnlig i fargen, så vidt jeg husker. Endret 10. januar 2011 av Hanske Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Få han til å sende deg masse Dr. Pepper da. Det er så godt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Nice. God deal det da! Men husk å legge brusen i skumgummi. Urge som er ristet til den er tom for kullsyre smaker dritt Tvilar på det gjev noko stor forskjell. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Få han til å sende deg masse Dr. Pepper da. Det er så godt. Du får jo Dr. Pepper her og. Enig i at det er digg, men Vanilla Coke er bedre. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Har ikke smakt vanilla coke Og joda, får jo tak i det her og mend et er ganske langt å gå og dyrt. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Har ikke smakt vanilla coke Og joda, får jo tak i det her og mend et er ganske langt å gå og dyrt. Kanskje der du bor. Bergen, tror jeg. Dere ligger noen år bak oss oslo-folk Her får du Dr.Pepper overalt, selv på rema og kiwi. Vanilla coke får du på Deli de Luca, 7-eleven, Narvesen, Meny, Ultra, Ica. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Vanilla Coke er så mye bedre enn alt det tullet kidsa drikker i dag. Husker da alle drakk Vanilla Coke, det var så gode tider altså! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå