Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har nyleg kjøpt meg ein PC frå komplett. Eg vil no prøva å overklokka prosessoren min. Eg er datainteressert, så vil gjerne få med meg noko her. Men egentlig er eg berre mest opptatt av å få den betre. Gjer då heller ikkje noko om eg får overklokka RAM og anna samtidig :)

Her er delane eg bestilte: Komplett

Har søkt ein del på nette om overklokking, og her på forumet. Har sett videoar på youtube, og lest Guider som er anbefalt her på forumet.

Kan noko gje meg litt info om kva eg skal stille på, og kor mykje eg skal stilla på da? Vil her ha rundt 4 GHz.

Endret av 657
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå inn i bios, slå av turbomode.

Deretter øker du BCLK og lar alt annet stå på auto.

Sånn kan du klokke ganske langt, minnekontrolleren er i cpu så minnet vil øke samtidig.

Har du kjøpt ræva ram / lave verdier så må du kanskje stille gangingen ett hakk ned så den ikke blir for høy sammen med cpu, du kan også sette volten slik den skal på ram isteden for auto.

Neste steg når ting skjerer seg blir å endre på flere ting, det er deretter det blir værre.

Nå er jo linken din død, men avhengig av produsent og programmvare så kan du i OS ofte klokke 3,5-6-7 kun med en knapp som i for eks gigabyte ET6

Skal du maksklokke alt så er fremgangsmåten annerledes, regner med at det ikke er nødvendig i denne omgang.

post-64596-0-70163100-1294434697_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Dette gjekk jo lett :)

Brukar CPU-Z og Core Temp, for info.

Eg fekk Core Speed opp i 4GHz. Med multiplier på x21 og Bus Speed 190 MHz. Core Voltage: 1,35V.

Eg startar prime, og får 100 prosent load på sekund. Temperaturen aukar frå 35 grader til ca 65 grader på 5 sek. Den går deretter sakte oppover, og etter kanskje eit halvt minutt, når kjernane 68-69 grader, og multiplier sunk plutseleg til x9, og frekvensen er då 1,7 GHz. Temperaturen synk til ca 54 grader, og multiplier aukar til x21 igjen.

Betyr dette at overklokkinga er ustabil?

Lenke til kommentar

Speedstep var av. Kjørte Prime, så den er vel under load.

Spelte nettopp Starcraft 2, med dei lavaste grafikk instillingane. Fekk bluescreen.. Noko med OC å gjera? Skjermen forsvant så fort at eg ikkje fekk skreve ned noko :/

Lenke til kommentar

Hva sto den på da? Kan vøre for lav cpu volt, finn ut hva den står på nå og øk den 2-3 hakk.

OC til 4 er litt heftig da, 3,7 -3,8 er lettgrensen.

Jeg sliter litt med 4 på mine foldemaskiner som er 100% load 24/7

Det krever mye finjustering.

Du kan også sette multi ned og BCLK opp tilsvarende

Lenke til kommentar

Veit ikkje kva den stod på når eg fekk bluescreen.

Har lest at min prosessor skal være lett å klokka til 4 GHz.

På 3:40, visar han at CPU V på 1,26V, 100% stabilt. Eg kjørar på 1,35V.

Men eg trur eg lar det stå slik det gjer. Får eg fleire bluescreen, så klokkar eg ned nokon 100 MHz.

Tusen takk for hjelpen :)

Endret av 657
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...