Fosse1 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hei. Lurte på en Liten sak, jeg har en Sony Ericsson Xperia x10 som jeg har greid og gLemme i bukseLumma mi da jeg skuLLe vaske de. MobiLen er seLvføLgeLig ødeLagt, men før jeg Leverer den så viL jeg vite om den forsikringen fra eLkjøp faktisk dekker denne skaden, eLLer om jeg må endre noen smådetaLjer om hva som egentLig skjedde Takk for svar og erfaringer.. (Sorry for stor L, men den viL ikke fungere uten capsLock :S ) Lenke til kommentar
Loko Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Den dekker alle hendige uhell og sålenge du har en forklaring på hva som har skjedd så skal den dekke det. ellers så finner du alle vilkår på happycare.no Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 eLLer om jeg må endre noen smådetaLjer om hva som egentLig skjedde Så vidt jeg kan forstå, slipper du det. Uansett hadde du gjort deg selv til kriminell om du gjorde det. Forsikringssvindel kan faktisk føre til ubetinget fengselsstraff... og ja, en undersøkelse av telefonen kan i mange tilfeller føre til at man finner ut hva den egentlig er utsatt for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Bare forklar hendelsen akkurat som det skjedde når du melder inn skade, og du vil få det dekket uten problem. Lenke til kommentar
Fosse1 Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 takk for svar Da gjør æ det sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå