Gå til innhold

HJELP: hodetelefoner til spilling med bra noise cancellation

Anbefalte innlegg

jeg ønsker ikke bruke allverden med penger. allerede på kr1000 begynner det å bli vel dyrt for min lommebok.

jeg skal bruke dem litt til musikk, men ikke primært til musikk. (noe jeg kommer tilbake til i neste avsnitt.) da mest tapformater på iPod, eller som mer eller mindre bakgrunnsmusikk når jeg spiller enkelte spill (FM, høhø). av og til vil de nok bli benyttet når jeg skal ordentlig "høre på musikk". da er det alt fra tapfri digital musikk til vinyl som gjelder. da blir de brukt på en relativt dyr og bra forsterker. men allermest på iPod eller på PC.

primært skal de dog brukes til spilling (hovedsaklig WRPG-spill). det er i denne sammenheng viktig for meg at støy ikke går verken inn eller ut. noise cancellation blir med andre ord det aller viktigste for meg, tett etterfulgt av "best mulig kvalitet per krone".

mikrofon er ikke noe jeg direkte higer etter, men det er jo en fin bonus. det kommer an på hvor mange kroner ekstra det blir. om hodetelefonene skulle ha montert mikrofon spiller ikke kvaliteten på denne en uutholdelig stor rolle heller, da den nok mest blir brukt f.eks i WoW.

så for å oppsummere:

-noise cancellation

-forholdsvis lav pris

-best mulig kvalitet iforhold til prisen

-mikrofon ikke et behov, men velkommen som tilbehør

Endret av aarolilja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...