linnka Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Hei! Jeg skal ta fagbrev som elektriker snart, og har lyst å fortsette på skolen så fort det lar seg gjøre. Har lyst til å ta en ingeniørutdanning via Y-veien, og har lest litt, men syns det er utrolig vanskelig å finne hvor jeg vil studere. Lurer på om jeg kan få tips om gode studie miljø og gode erfaringer med studieretninger? Jeg har selv sett litt på høgskoler's nettsider om Elkraftteknikk som jeg syns virker veldig interresant, men jeg vet ingenting om studieområdene's miljø, og jobbmuligheter etter utdanning osv. Tips? Anbefalinger? Erfaringer? På forhånd tusen takk for all hjelp! :-) Endret 8. januar 2011 av linnka Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Høgskolene i: Østfold Narvik Agder Gjøvik Telemark Sogn og Fjordane Ålesund Tilbyr Y-Veien innen Elektro(Elkraft,Elektronikk,Automatiseringsteknikk,Kybernetikk, etc) Har personlig ikke erfaring med de forskjellige skolene. Lenke til kommentar
Tears.of.the.sun Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Narvik er en fin liten plass med mange hyggelige mennesker. Høgskolen i Narvik har mange forskjellige ingeniørstudier å velge mellom også. Og høgskolen der er veldig bra i og med at de har ekstremt gode lærere og faglig orienterte personer. http://www.hin.no/index.php?ID=4450 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå