Gå til innhold

Minne til Inspiron 8500

Anbefalte innlegg

Er det noen der ute som har prøvd andre typer minne brikker sammen med Kingston brikken som sitter orginalt i denne maskinen? Grunnen til at jeg spør er ganske enkelt at en 512MB orginalbrikke koster 1746.- hos Dell, og en 512MB brikke av typen Trancend koster 1349.- hos MemoNor. Maskinen jeg har bestilt (ventetiden på 7 dager blir lang) kommer med en brikke på 256MB. Av erfaring vet jeg at enkelte merker minne ikke fungerer sammen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen der ute som har prøvd andre typer minne brikker sammen med Kingston brikken som sitter orginalt i denne maskinen? Grunnen til at jeg spør er ganske enkelt at en 512MB orginalbrikke koster 1746.- hos Dell, og en 512MB brikke av typen Trancend koster 1349.- hos MemoNor. Maskinen jeg har bestilt (ventetiden på 7 dager blir lang) kommer med en brikke på 256MB. Av erfaring vet jeg at enkelte merker minne ikke fungerer sammen.

Jeg synes du burde sjekke litt rundt. - Jeg kan levere Kingston 512MB til denne (KTD-INSP8200/512) billigere enn Transcend brikken du oppgir, - så det burde du kunne skaffe flere steder...

Lenke til kommentar

Jeg synes du burde sjekke litt rundt. - Jeg kan levere Kingston 512MB til denne (KTD-INSP8200/512) billigere enn Transcend brikken du oppgir, - så det burde du kunne skaffe flere steder...

Siden du kan levere Kingston brikken billigere, går jeg ut ifra at du jobber på en eller annen plass som selger minne. Kan du gi et hint om hvor? Den billigste jeg har funnet er 1512.- på itbutikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...