HadHa Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Beklager for wall-of-text, men tror alt er relevant. Pcen frøs i spillet heroes of newerth. Jeg fikk først ingenting på skjermen, men pcen frøs med en gang jeg startet spillet. Lyden ville også henge seg nå, og det kunne minne om et helikopter som fløy bort (lyden ble svakere og svakere). Det oppstod grafiske glitches konstant, og ved startup tok pcen en diskcheck på D disken, og gikk så til sort skjerm uten at noe skjedde videre. Jeg restartet, og den disk sjekket nå C disken (der den ryddet i mye, tok en del bilder med mobil om noen vil se). Pcen kom tilbake til skrivebord, med mye glitches - og skjermkortet var deaktivert med kode 43. Jeg valgte å bruke et gjenopprettingspunkt igjen, og fikset dette problemet. Jeg vil dog gjerne unngå at det skjer igjen. Er skjermkortet døende? Er det software? Er det HON?(Spiller bare HON for tiden, så vet ikke om det skjer i andre spill, har ikke funnet noen som har mitt problem på hon forumet. Eller er det noe helt annet? Jeg har oppdatert alle drivere, også prøvd eldre versjoner. Jeg bruker to skjermer, om det kan ha noe å si. Her er forsåvidt speccs for min pc; http://www.klikk.no/teknologi/data/article281925.ece Eneste forskjell; Jeg har windows vista 64 bit. Er veldig takknemlig for alle svar. Endret 7. januar 2011 av HadHa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå