zaler Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Jeg er ute etter et tynt sommer skjerf til bruk til våren/sommeren, hovedsaklig på fester, noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Noe i denne rettningen: Tenker å bruke det i kombinasjon med blazer- t skjorte Om jeg kan si en ting med sikkerhet om brukerne av dette formumet så er det at folk kommer til komme med en rekke hat kommentarer mot dette, men plis folkens prøv å hold det på et minimum. Respekter at andre har litt annen stil og kanskje liker å kle seg litt annerledes en resten av gutta. Endret 7. januar 2011 av zaler Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) H&M. eBay. Endret 7. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
UmbrellaCorporation Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Kanskje noen her kan hjelpe deg? Min ekspertise ligger i dameundertøy og kåper til menn, men hvis du trenger hjelp til det så er det bare å spørre. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 jeg trudde umbrella corporation hovedsaklig satset på våpen teknologi? 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Kanskje noen her kan hjelpe deg? Min ekspertise ligger i dameundertøy og kåper til menn, men hvis du trenger hjelp til det så er det bare å spørre. Det eneste han ber folk om å ikke gjøre gjør du. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Kanskje noen her kan hjelpe deg? Min ekspertise ligger i dameundertøy og kåper til menn, men hvis du trenger hjelp til det så er det bare å spørre. Det eneste han ber folk om å ikke gjøre gjør du. Det at han i det heletatt ba folk ikke kommentere det er jo faktisk en oppfordring til å gjøre det! Lenke til kommentar
UmbrellaCorporation Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Han spør om hjelp. Jeg tilbyr hjelp. Så enkelt er det. Hva er det jeg har gjort som du reagerer på? Sjekk også ut denne nettsiden: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) "The Gay Scarf Appreciation Society" Trådstarter: Du har en del billig på ASOS. Her, eller her om du vil se hva som er på salg. Endret 7. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
UmbrellaCorporation Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Man må jo komme i kontakt med de personene som har greie på skjerf. Det var bare et sted å begynne letingen. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Det nesten morsomt når du leker dum. Greia er bare at det skjer hver gang noen kommer med et slikt spørsmål og det blir rett og slett kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Han spør om hjelp. Jeg tilbyr hjelp. Så enkelt er det. Hva er det jeg har gjort som du reagerer på? Sjekk også ut denne nettsiden: Ser ut som at du missforsto meg, Jeg mente at når han sier at vi ikke skal si at det er homo, så oppfordrer han faktisk folk til å si at det er homo. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Hvor du får det fra skjønner ikke jeg helt. Lenke til kommentar
UmbrellaCorporation Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg mente at når han sier at vi ikke skal si at det er homo, så oppfordrer han faktisk folk til å si at det er homo. Så hvis du ble tiltalt for drap, så hadde du sagt til dommeren at offeret oppfordret til å bli drept ved å si "ikke drep meg, vær så snill." Den logikken klarer jeg ikke å følge. Lenke til kommentar
UmbrellaCorporation Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Sjekk på dressmann. Der selger de mange skjerf. Endret 7. januar 2011 av UmbrellaCorporation Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg mente at når han sier at vi ikke skal si at det er homo, så oppfordrer han faktisk folk til å si at det er homo. Så hvis du ble tiltalt for drap, så hadde du sagt til dommeren at offeret oppfordret til å bli drept ved å si "ikke drep meg, vær så snill." Den logikken klarer jeg ikke å følge. Ved å fortelle at han ikke vil ha kommentarer fremprovoserer han faktisk en reaksjon hos deg. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Sjekk på dressmann. Der selger de mange skjerf. Det var random. Jeg har et lignende skjerf. Kjøpte det på JC for en hundrelapp omtrent. Har ikke blitt brukt så altfor mye. Svarte og hvite striper, ganske behagelig stoff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå